רם פרייס


רם פרייס הוא המתמודד החדש שהולך להיכנס אל תוך בית האח הגדול.  רם פרייס הוא כנראה דמות דומיננטית שהולכת להשאיר חותם בתוך בית האח הגדול, קצת חבל שהוא נכנס בחלק כל כך מתקדם של התוכנית ולא מראשיתה. למי שלא מכיר, רם פרייס הוא יו"ר מפלגת הירוקים בנתניה, בן 25, אמביציוזי שמעוניין להצליח בחיים.



בנוסף לכך, רם פרייס הינו סטודנט למשפטים ומנהל עסקים במרכז הבינתחומי. למי שלא מכיר, מדובר במוסד הלימודים שמרכז אליו סטודנטים יזמיים עם אוריינטציה עסקית במיוחד. רם הוא סטודנט פעיל, נציג המסלול באגודת הסטודנטים ובנוסף מורה לאנגלית בבית הספר לאנלית וולסטריט, בקיצור איש אשכולות.

אל הפוליטיקה מגיעים בעיקר אנשים חזקים, אנשים עם ערכים ואנשים שמעוניינים להתפרסם. האח הגדול הוא מקום מעולה בשביל רם פרייס לפרוץ לתודעה הציבורית ולהביא את האג'נדה שלו. העניין הוא שמעבר לאג'נדות השונות, בתוך בית האח הגדול כל אחד מהמתמודדים נאלץ להיחשף מאד מבחינה רגשית ואישית.

מעבר לאינטריגות האישיות, אנשים מפתחים מערכות יחסים, מתוודים על משברים בחיים ומספרים על העבר שלהם. האם רם פרייס רלוונטי בכלל עבור נופר או אחת הבנות ? עדיין לא ברור. מה שבטוח הוא שהכניסה שלו הולכת להשפיע מאד על המחנות בתוך בית האח הגדול.

כיום הבית מפולג לשני מחנות. דנה מצד אחד עם אמיר ועם יואש ומן הצד השני פרידה עם ליהיא ועם עתי. ג'קי, אלעד ונופר הם סוג של צד שלישי שפחות מתערב. הכניסה של אבירם בן שושן, הארוס של ליהיא הולכת להקצין מאד את היריבות בין המחנות ולהעלות הרבה רגשות וביקורת כלפי ליהיא ועתי. דנה צפויה לרכב על הגל הזה עד הסוף.

מעניין בהקשר זה איזה צד יתפוס רם פרייס. מצד אחד, הוא יכול לחבור לצד הכוחני של דנה ושות, מצד שני הוא יכול לחבור אל החבר'ה העגולים יותר בצד של ליהיא. מתוך הרזומה וסיפור החיים שלו קשה לחזות. מצד אחד הוא אדם מאד דומיננטי, מצד שני הוא פעיל במפלגת הירוקים... ימים יגידו. בכל אופן שיהיה לו הרבה הצלחה. רם פרייס יביא שינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה