חשבונית סלקום


חשבונית סלקום – חובה לעקוב אחריה ולשמור אותה !

מדי יום, יותר ויותר נציגי שירות לקוחות של חברת סלקום מקבלים אינספור פניות מיותרות בעליל ממנויים רבים של החברה. בפועל, כל אותן פניות מיותרות נוגעות בנוגע לפרטי החיוב והתשלום של המנויים. יתרה מכך, כל אותן פניות נובעת מן העובדה, כי מנויי סלקום רבים כלל לא מעניקים חשיבות לשירות של חשבונית סלקום, חשבונית אשר מעניקה להם את כל מה שהם צריכים לדעת ( ואפילו יותר מכך על הפעילות הסלולרית שלהם ). אז בואו ונראה מה צריך לבדוק.

כל מה שצריך לדעת על חשבונית סלקום ועוד

ראשית, נתחיל מן העובדה, כי חשבונית סלקום הינה חשבונית סלולרית אשר מתעדת ומסבירה כיצד חושב תשלום המנוי החודשי. שנית, ככזאת, חשבונית סלקום הינה מסמך מפורט ומהימן אשר כולל בתוכו סעיפים כמו פירוט חישוב תשלום המנוי ( לפני מע"מ, סה"כ מע"מ, סה"כ פטור ממע"מ, סה"כ כולל מע"מ וסה"כ לתשלום ). שלישית, חשבונית סלקום מכילה גם התפלגות הוצאות גרפית, ברורה ומדויקת ועוד . 



חשבונית סלקום מספקת סקירת חשבון מלאה ומהימנה !

חשבונית סלקום הינה בדיוק השירות אשר יכול למנוע ממנויי החברה ( וגם מנציגי השירות ) אי – נעימות ולחסוך להם זמן יקר רב. בפועל, כל אותם מנויי סלקום צריכים לסגל הרגל של שמירה ועיון קבועים של חשבונית הסלקום שלהם, וכך הם יידעו בדיוק כיצד מגולם תשלום המנוי החודשי שלהם ( ואפילו הרבה יותר מכך ).

חשבונית סלקום אף כוללת פרטים אודות חשבוניות מקבילות

חשבונית סלקום הינה כה איכותית ומתקדמת, עד כדי כך שהיא אפילו מאפשרת למנויי החברה לדעת בדיוק כמה הם שילמו בתקופה אשתקד לחשבונית האחרונה שלהם. בפועל, בגוף החשבונית מופיעה התפלגות סטטיסטית של חשבוניות מקבילות והשוואה שלהן לחשבונית הנוכחית. לסיכום, חשבונית זו הינה חשבונית כוללת, מקיפה, שלא רק שחובה לעקוב אחריה, אלא גם לשמור אותה, על מנת להבטיח לעצמכם כי אתם שולטים בסכומים אשר חברת סלקום גובה מכם, ואינכם משלמים חלילה עבור שירותים שאינם נחוצים לכם, או תעריפים גבוהים יותר מהנדרש .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה