מרכזיות – לשם מה?



המענה הטלפוני אשר ניתן בכל בית עסק, הוא אחד מן היסודות החשובים ביותר לתפעול של עסק, ויש חשיבות גדולה לתפקוד המענה הזה הלכה למעשה בשטח מן הסתם. המענה הזה צריך להתבצע כמובן בעזרת מרכזיות טלפונים. מרכזיות הן מערכות תקשורתיות המהוות בסיס הקשר של בית העסק או הארגון עם לקוחותיו. 

באמצעות ניהול התקשורת הפנימית של העובדים והחיצונית עם הלקוחות או הספקים נוצרת תקשורת שעוזרת לארגון לתפעל את עצמו ולהיות בבקרה כל הזמן. לפיכך, ארגון שמוצא פתרונות תקשורת איכותיים כמו מרכזיות משוכללות, ידע לנהל את הארגון באופן יעיל ולספק שירות טוב יותר ללקוחותיו. לפיכך, על כל ארגון לבדוק את מטרותיו ומאפייני התקשורת בהם הוא מעוניין וכך לבנות מרכזייה מתקדמת שתשרת אותו בקשר עם הלקוחות ובבקרת איכות.

מאפייני התקשורת של הארגון
לפני רכישת מרכזיות הארגונים השונים במהותם זה מזה חייבים לאפיין את הדרישות שלהם ממערכת תקשורת של מרכזיות. כלומר, הארגונים צריכים להתאים את אופי המרכזייה לצרכי הארגון ולקחת בחשבון את גודל הארגון, כמה קווים נדרשים בו, מהי הפעילות בה עוסקים עובדי החברה ומה הנושאים בהם ניתן מענה ללקוחות. כמו כן, יש לדעת כמה עמדות תקשורת נחוצות, מספר קווי חוץ וקווי פנים, מספר קווי IP והאם רוצים לשלב במרכזייה גם טלפונים סלולאריים. 



אפיונים ייחודיים לארגון
יהיו ארגונים שירצו מרכזיות שינהלו את התורים, ארגונים שירצו מרכזיות שינהלו מפגשים וועדות וירטואליות וארגונים שירצו לשלב גם בקרה ורישום של השיחות עם הקלטתם ועוד. לאחר גיבוש האפיונים יש לבדוק את החברות המתקינות מרכזיות חכמות ולבקש הצעות מחיר.

הצעת מחיר עבור מרכזיות
חברה מקצועית ואמינה תייעץ ללקוחות ותעזור להם לאפיין את הארגון או העסק וכך יוכלו להציע הצעת מחיר בתוך חבילה שתכלול גם שירותי תמיכה טכנית ותיקונים 24/7 כמו בבזק. ישנן חברות כמו: טלקו, וויספין, בלובונט, בר-עוז ועוד המציעים מרכזיות חכמות, אך חברת בזק היא הידועה ביותר ומציעה שירותי מרכזייה מתקדמים עם פורטל אינטרנט שמאפשר ניהול מרכזייה מכל מקום ובכל זמן בתשלום חודשי קבוע ודמי שימוש ידועים מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה