מקלחונים



סוגים של מקלחונים לחדרי האמבטיה
יש היצע רחב מאוד של מוצרים משלימים עבור חדרי האמבטיה. בין היתר עולה בשנים האחרונות הביקוש עבור מקלחונים, המציעים שילוב ייחודי בין פתרון אסתטי ומרשים לבין מענה על צרכים פונקציונאליים. בנוסף, ניתן לרכוש אותם במסגרת שיפוץ מקומי של חדר האמבטיה או חידוש של הבית. לא צריך להמתין לרכישה של דירה חדשה על מנת ליהנות מהם והגודל שלהם מתאים לדירות קטנות ובינוניות. 

הבדלים בצורה ובדלתות
ההבדלים בין סוגי מקלחונים נשענים על מספר פרמטרים. הפרמטר הראשון בו ניתן לזהות הבדל הוא בצורה. האפשרויות הן בחירה במקלחון מרובע, פינתי, עגול ועוד. יש כאלה שנמצאים בפינת החדר במטרה לחסוך במקום, לעומת אחרים שנמצאים דווקא באמצע וזאת על מנת להעניק לאמבטיה מראה מהודר ויוקרתי.
הפרמטר השני בו ניתן לזהות הבדל הוא לא פחות משמעותי, והוא כולל את מנגנון הפתיחה. לא כל הדלתות נפתחות בצורה דומה והלקוחות יכולים לבחור בין דלת הזזה, דלתות הנפתחות פנימה והחוצה וכדומה. חשוב לבחור את הדלת לאחר שמתנסים בפתיחה וסגירה. הדלת אמורה להתאים לאופי השימוש במקלחת ובאמבטיה עבור כל דיירי הבית ללא יוצא מן הכלל.



תוספות ועיצוב חיצוני
אי אפשר לדבר על סוגים שונים של מקלחונים לחדרי אמבטיה מבלי להזכיר את התוספות והעיצוב החיצוני. בכל הנוגע לתוספות, יש מידות הדורשות ייצור מיוחד וחריג. תוספות אלו מגולמות בהצעת המחיר של החברות המייצרות מקלחונים, אך בשורה התחתונה ההחלטה נמצאת בידי הלקוח.
מבחינת עיצוב חיצוני, רצוי לנצל את ההזדמנות של שיפוץ האמבטיה וחידוש הבית על מנת ליהנות מפתרונות דקורטיביים מודרניים. מקלחונים מיוצרים מחומרי גלם משובחים המאפשרים שילוב בין מתכת, זכוכית, ברזל או אלומיניום ואתם היחידים שקובעים מה תהיה התוצאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה