תכנון מרכזיה חדשה



המרכזיות משמשות בעיקר עסקים אשר רוצים להשאיר רושם על הלקוחות ולאפשר להם לקבל מהם את השרות הטוב ביותר כשאלו מתקשרים למקום. כיוון שכשלקוח אשר מתקשר לעסק מגיע דבר ראשון למרכזיה כדאי מאד לתכנן כראוי כל מרכזיה חדשה ולחשוב מה הרושם אותו מתכנן לעשות העסק על הלקוח, איזה שימוש יהיה למרכזיה עצמה ובהתאם לבחור את המרכזיה אשר תשרת את העסק והלקוחות בצורה הטובה ביותר.
למידע נוסף על מרכזיה חדשה לחץ כאן.

להשאיר רושם חיובי
לפני שיוצרים מרכזיה חדשה לעסק חשוב לדעת מה קורה בצד של הלקוח כשהוא מגיע למרכזיה. המרכזיה בראש ובראשונה צריכה לשרת את הלקוחות ולהשאיר להם את הרושם הטוב ביותר כי המפגש הראשון שלהם עם העסק יהיה דרך המרכזיה עצמה. מרכזיה חדשה בעסק יכולה לתמוך בקוים רבים של העסק, להפנות את הלקוחות למחלקה הנדרשת ולשרת את העסק בתחום יצירת מסד נתונים לדוגמה.




להגיע לאיש הנכון בזמן הנכון
הלקוח מצידו מתקשר לעסק במטרה לקבל את השירות לו הוא זקוק. מרכזיה חכמה תתוכנן כך שהלקוח ימצא עצמו בקלות ובמהירות מול איש השירות לו הוא זקוק. כאשר מתכננים מרכזיה חדשה יש לתכנן אותה בהתאם לצורך של הלקוחות וכך רצוי להציע את השירות הפופולרי ללקוחות כך שיהיה זמין וכמובן גם להציע להם את שאר המוצרים או השירותים אותם נותן העסק. המרכזיה צריכה להקל על הלקוח וגם על העסק.

תכנון נכון חוסך משאבים לעסק
תכנון נכון של מרכזיה חדשה יחסוך לעסק משאבים רבים של טיפול בלקוחות על ידי האדם הלא נכון או לחילופין העברת לקוחות בין איש שירות אחד לאחר. במידה והתכנון נעשה כראוי העסק יכול לתת ללקוח שירות טוב יותר מכפי שיכל לצפות לו ובו זמנית להנות מתכונות אחרות של המערכת שיכולות לשרת את העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה