שלטי בטיחות



ישנם שלטים לצרכים שונים כשחלקם הם שלטי הכוונה, חלקם שלטי פרסומות וחלק מהם שם שלטי בטיחות. שלטי בטיחות יכולים לשמש במקומות ציבוריים, מפעלים ואפילו כבישים. המטרה של השלטים היא זהה- להתריע מפני סכנה ולגרום לאנשים אשר עוברים בסביבה להיזהר ולנהוג בפעולות הראויות שימנעו מהם פגיעות. שלטי בטיחות יכולים להתריע בפני סכנות חשמל, סכנות בדרך וכן סכנות שונות אשר עומדות בפני העובדים במפעל.

סכנות חשמל
באזורים שונים יכולות להיות סכנות של חשמל ויש להזהיר את האנשים אשר עלולים להיפגע מפני הסכנות השונות. שלטי בטיחות מאפשרים להגן על האנשים מפני סכנות שונות לרבות סכנות חשמל שלא רק מסוכנות אלא יכולות להיות ממש קטלניות עבור בני האדם. את השלטים ניתן להציב במקומות ציבוריים כמו קניונים, אולמות, מקומות אשר יש להם קבלת קהל וכן הם יכולים להיות מוצבים במפעלים על מנת להתריע בפני העובדים על הסכנות אשר עומדות לפניהם.

שלטי בטיחות

סכנות בדרך
סכנות אשר נמצאות על הכביש או בצידיו עלולות להיות קטלניות ומערבות מעל לבן אדם אחד. שלטי בטיחות אשר מזהירים מפני סכנות בדרך יכולים להציל חיים ואין זה משנה אם הסכנות נמצאות בכביש, על המדרכה או אם הסכנות נמצאות בצידי הדרכים (כמו למשל סכנה של אבנים מדרדרות או חיות אשר עלולות לעבור לפתע את הכביש).

סכנות במפעל
המפעל הוא מקום עבודה פופולרי שיש בו לא מעט סכנות עבור העובדים. הסכנות במפעל הן מפני מדרגות שונות, סכנות מחפצים, סכנות חשמל, חוטים ועוד המון סכנות שונות. על מנת להגן על העובדים מפני הסכנות השונות המפעל יכול למנוע את הסכנה והוא יכול להתריע בפניה בעזרת שלטים שונים. שילוט במקום המתאים יכול למנוע תאונות עבודה ופגיעות שונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה