פורום GMAT



פורום GMAT הוא פורום אשר נועד לשרת את הלומדים למבחן GMAT. המבבחן מיועד עבור סטודנטים שמעוניינים ללמוד תואר שני במנהל עסקים והוא מתקיים בשפה האנגלית. המבחן מתקיים במקומות שונים בעולם וכך גם בישראל. למבחן יש משקל רב בהצלחת המועמד להתקבל ללימודי התואר השני ותוצאותיו משוכללות יחד עם תוצאות התואר הראשון. כדי להקל על הלומדים למבחן קם פורום GMAT שבו יכולים המועמדים השונים וגם בוגרים להיות שותפים, להעלות שאלות בנושאי הלימוד וגם להעלות שאלות או הצעות בנושאים הסובבים ללימודים.

תהליך המבחן
מבחן GMAT הוא מבחן בשפה האנגלית אשר מתקיים מול מחשב בצורה אדפטית, כלומר הוא מתאים עצמו לתשובות שנתתם לפני ומתקדם בהדרגה בהתאם לתשובות השונות. המבחן מחולק לארבעה חלקים עיקריים ובניהם חלק כמותי וחלק מילולי אשר מתקיימים בצורה רב ברירתית (או במילים המוכרות יותר- מבחן אמריקאי), חלק פתוח של חיבור ושאלון של חשיבה משולבת. כל אחד מהחלקים מקבל זמן מוגדר מראש ולא ניתן לעבור בין חלק לחלק שלא בזמן שנקבע. המבחן מורכב ולכן ניתן להפנות את כל שאלות ולכתוב אותן במסגרת פורום GMAT.




שאלות שניתן לכתוב בפורום
פורום GMAT נועד לכל מי שמתכונן למבחן, אך הוא משמש לעתים גם את אלו שעברו אותו ורוצים למשל לתת עצות או למכור ספרים או חוברות שנשארו ברשותם. יש לשים לב כי בכתיבת שאלות בפורום עונים מועמדים נוספים ולכן לפעמים יש לחקור לעומק את התשובות נוסף לפורום.

מי מנהל את הפורום
לרוב, פורום GMAT מנוהל על ידי בתי ספר שמעבירים קורסים ללימוד המבחן ושם אפשר לקבל פעמים רבות גם תשובות מצוות המורים שיכול לסייע לכם בכל פניה או שאלה ובוודאי שאלה הנוגעת ישירות למבחן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה