תהליך ניכיון צ'קים מסחריים



ניכיון צ'קים הוא שירות המתאים לבעלי עסקים, חברות ומנהלי כספים בכל הענפים. השירות מאפשר המרה של צ'קים דחויים המיועדים לפרעון עתידי לתקבול במזומן. ניכיון צ'קים הוא שירות נוח, לגיטימי וחוקי מבחינה משפטית המתבצע בפיקוח משרד האוצר. השירות ניתן עבור לקוחות במגזר הפרטי והעסקי בעמלות משתלמות גם במסגרת חוץ בנקאית.

את התמורה עבור צ'קים דחויים יכול הלקוח לקבל במזומן במעמד העסקה, בצ'ק מזומן או בהעברה בנקאית לכל חשבון בארץ ובעולם. אפשרויות אלו פותחות בפני הלקוחות מגוון רחב של כלים להתנהלות פיננסית. תהליך ניכיון צ'קים מאפשר לבית העסק להמיר תקבול עתידי למזומן כדי להגדיל את הפעילות העסקית. השירות אינו דורש העמדת בטחונות נוספים והוא מאפשר קבלת הנחת מזומן מספקים, הקדמת תשלומים לנותני שירות והקצאת תנאי אשראי אטרקטיביים ללקוחות.



מימון בעזרת ניכיון צ'קים
הניכיון הוא בין צורות המימון הנפוצות ביותר בענף העסקים המודרני. הסיבה להצלחה של שירותי הניכיון קשורה לתנאים הניתנים במסגרת חוץ בנקאית וגם לגמישות ולדינאמיות. עסק המעוניין לשמור על תזרים מזומנים מבלי לפגוע בשירותי האשראי ללקוח חייב להיעזר בניכיון. בנוסף, בצורת המימון הזו מקבל כל בעל עסק את ערכם הכספי של צ'קים דחויים תמורת ריבית מינימאלית. תשלום הריבית שווה את ההשקעה והוא חוסך הוצאות על משיכות יתר או הצטברות חובות.

חברות ניכיון צ'קים פועלות ברישיון ולפי הוראות חוק החוזים ופקודת השטרות. החוק לאיסור הלבנת הון קובע בצורה ברורה מה מותר ומה אסור לכל חברה לעשות. יש נציגים של משרד האוצר האחראיים על אכיפת החוק ופיקוח על פעילותן השוטפת של החברות העוסקות בתחום. כתוצאה מכך, תהליך הניכיון הפך להיות חלק נפוץ מהמערכת העסקית. סביר להניח כי המגמה הזו תימשך גם בעתיד וזאת לאור התוצאות ושביעות הרצון מצד הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה