מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים?



יש עבירות שכיחות הגורמות לתאונות דרכים קטלניות ולכן מחייבות התייעצות עם עורך דין. הגורם היחיד המסוגל לתרום להתמודדות משפטית במצבים מן הסוג הזה הוא עורך דין תאונות דרכים. מומלץ להתייעץ עם עורך דין בכל מקרה של תאונות דרכים הנגרמות כתוצאה מסטיה בנתיב הנסיעה, נהיגה שלא במהירות המרבית המותרת ונהיגה בשכרות. המלצה נוספת היא לפנות מוקדם ככל האפשר אל עורך דין תאונות דרכים בעקבות עבירת הפקרה ותאונות פגע וברח.

אין סיבה להמתין יותר מדי לפני תיאום פגישת היכרות וייעוץ עם עורך דין תאונות דרכים. קודם כל, הפגישה הראשונה אינה מחייבת אף אחד מהצדדים והיא משמשת בתור פלטפורמה להיכרות שטחית בלבד. שנית, פקודת התעבורה קובעת שורה ארוכה של עונשי מינימום בגין תאונות דרכים. התייעצות עם עורך דין יכולה למנוע עבירות עונשין חמורות ולעזור בהצגת טענות מול בית המשפט.

כמה עולים שירותי עורך דין תאונות דרכים?
שכר טרחה בגין טיפול בתיק תאונת דרכים עומד על 8%-13% מהפיצוי. במידה והתיק מסתיים ללא הגשת תביעה לבית המשפט יכול עורך הדין לגבות שכר טרחה נמוך יותר, אולם במידה והוגשה תביעה ולא הושגה פשרה צפוי שכר הטרחה להגיע עד רף המקסימום. חשוב לציין כי המחיר עבור שכר טרחה תאונות דרכים קבוע בחוק ולכן אסור לעורך הדין לגבות מחירים שונים.



קיימים שירותים נוספים הניתנים על ידי עורך דין תאונות דרכים. שירותים אלו יכולים להיות ערעור לבית המשפט המחוזי, בקשה לצו זמני, מתן חוות דעת משפטית בכתב ועוד. כל אחד מהשירותים הללו מתומחר בצורה שונה וניתן לברר לגביהם כבר בפגישת הייעוץ הראשונית. יחד עם זאת, לרוב הם נדרשים על פי חוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה