5 טיפים יעילים להכנה של מצגות עסקית



רגע לפני שאתם מתחילים להכין מצגות במטרה להרשים את הצד השני כדאי מאד שתקראו את הטיפים שיוכלו לשפר את המצגת שלכם ולהפוך אותה לטובה יותר.

תיאור המטרה שלכם לפני הכנת המצגת
כדי להשיג את המטרה יש להגדיר אותה לפני שמתחילים להכין מצגות עסקיות ואין זה משנה אם בפועל מי שמכין אותן היא חברה המתמחה בתחום או אם אתם אלו שמכינים אותן.




הגדרת הזמן שעומד לרשות המצגת
הזמן שעומד לרשות המצגת הוא נתון שחובה להתחשב בו. מצגות עסקיות חייבות לכבד את הצד השני ולכן יש להתחשב במיתוג של העסק, להקפיד על כתב נוח וכמובן להקפיד לא לחרוג מהזמן שעומד לצורך הצגת המצגת.

בחינה כיצד הצד השני יראה את המצגת
השאלה שיש להעלות אותה היא אם הצד השני מסתכל על המצגת כשמציגים לו אותה או אם היא נשלחת אליו במייל תשפיע על העיצוב של מצגות עסקיות. כאשר הצד השני מפעיל בעצמו את המצגת יש לערוך אותה עם מינימום אלמנטים ואפקטים.

שמירה על עיצוב ומיתוג גם במצגת
עיצוב המצגת צריך להיות תואם לעיצוב של העסק. לצורך כך אפשר להשתמש בצבעים של העסק ולהשתמש בגופן של העסק. העיצוב של המצגת יכול לשרת את העסק ולכן חשוב לשמור על קו מיתוג אחיד.

יצירת מצגת נוחה לצד השני
 הכנת מצגות עסקיות היא לא עניין של מה בכך. יצירה של מצגות חייבת להתחשב במי שרואה אותה. למשל, מצגות עמוסות מאד עלולות לגרום למצד בו הצד השני מאבד בהן עניין מהר מאד ואז כל הרעיון הולך לאיבוד. חשוב מאד ליצור מצגות לא עמוסות ולהשתמש בכתב קריא ונוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה