בחירה של עורך דין תאונות דרכים



בחירה של עורך דין תאונות דרכים יכולה להשפיע על מי שנפגע ועל התוצאות של המשפט שלו או הפניה לביטוחים השונים. כל מי שנפגע וחושב לתבוע את הגורמים השונים הקשורים במקרה שלו צריך למצוא עורך דין שיש לו ניסיון קודם בתחום ולוודא כי הוא אכן מתאים לו ביותר.

בחינת הניסיון הקודם של עורך הדין
אומרים כי אין חכם כבעל ניסיון ובכל מה שנוגע לעורכי דין ובעלי מקצוע הדבר נכון בהחלט. עורך דין תאונות דרכים שיש לו ניסיון מביא איתו לתיק כמה יתרונות; הוא יכול להחליט טוב יותר מול מי להתנהל כך שהלקוח שלו ישיג את הטוב ביותר שמגיע לו, הוא יכול לתת ללקוח שלו המלצות טובות והוא יכול להכין את התיק ולייצג את הלקוח שלו על הצד הטוב ביותר.




בירור מראש כיצד עורך הדין מתייחס במקרה
ישנם מקרים רבים של תאונות דרכים וכל מקרה הוא יחיד ומיוחד. ישנם מקרים בהם הפגיעה משמעותית כל כך שהנפגע לא יכול לייצג את עצמו או לתפקד וישנם מקרים בהם הנפגע נראה בעל תפקוד תקין אך לא כך הדבר. בבחירה של עורך דין תאונות דרכים יש לבדוק כיצד הוא רואה את התיק ומתייחס אליו, מול מי הוא חושב להתמודד ומה הוא חושב שאפשר יהיה להשיג בתיק.

בדיקת החוזה מול עורך הדין
כיוון שכל מקרה של תאונת דרכים הוא מקרה יחיד ומיוחד אפשר להגיד שכל התנהלות מול עורך דין תאונות דרכים יכולה להיות שונה. ישנם עורכי דין שיגבו שכר טרחה מראש, יש שיבקשו אחוזים משווי התביעה ויש שישלבו בין השניים. חשוב מאד לדעת כיצד מתבצעת ההתנהלות מול עורך הדין וגם לבדוק את החוזה מולו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה