שאלת השאלות - איך להתחיל עם בחורה?



נראה שכולם לידכם פתאום מופיעים עם בני זוג ורק אתם רווקים, הרי זה מצב מתסכל למדי, אין לכם מושג איך זה קרה, אינכם יודעים איך להתחיל עם בחורה? זה באמת לפעמים מצב מביך, כאשר בחורה דוחה אתכם, יש לכך כל מיני סיבות, לא תמיד זה קשור אליכם ועל כך נדון במאמר הבא.




מצב רוח לא טוב
איך להתחיל עם בחורה? קורה לכם שיש לכם יום שהמצב רוח שלכם בכי רע, בשל הלימודים, הבית או העבודה? גם לבחורות קורה בדיוק אותו הדבר. בחורות חשופות בדיוק כמונות להשפעות חיצוניות שמשפיעות על מצב הרוח שלהן. אז ישבתם לכם בפאב מקומי וראיתם בחורה יפהפייה וניסיתם להתחיל איתה והיא דחתה אתכם – אבל בסך הכל זה לא היה קשור אליכם, פשוט היה לה יום לא טוב ולא היה לה בא כלום ביום הזה. קורה, הלא כן? 

שינויי מצב הרוח במחזור 
איך להתחיל עם בחורה? ההורמונים משתלטים על הבחורות במחזור, אתה יכול להתחיל עם בחורה בבית קפה ובהתחלה היא תהיה נחמדה ואחרי חצי שעה פתאום היא תהיה עצבנית עליך ולא תבין מה אתה רוצה ממנה בכלל, אלה הם השינויים ההורמונליים שטומן בחובו המחזור של הבחורות.

החברה הקנאית
איך להתחיל עם בחורה? כן, יש דבר כזה, חברה קנאית. יש קנאה בין חברות, אתם לא יודעים עד כמה הקנאה היא עזה ביניהן. כאשר אתם ניגשים לשתי בחורות, לא רק הבחורה שאתם רוצים מסתכלת עליכם, אלא גם הבחורה הקנאית טורפת אתכם במבטיה. החברה הקנאית זו החברה שתקנא לאותה בחורה אשר ניגשתם אליה ותעשה הכל כדי לחרב לכם את הסיכוי לקשר ביניכם וזאת מהסיבות הבאות: - אתה נראה טוב יותר מחבר שלה, אז לא מגיע לחברה שלה מישהו שייראה טוב יותר מחבר שלה. – אתה נראה ממש טוב, אז למה לא התחלת אתה? – סתם קנאה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה