נשך אותי כלב



כלבים הם לרוב חיה ידידותית ביותר. אין כמו חיבור בין בני אדם לכלבים שהם חיית מחמד פופולרית ביותר. כלב יכול להצחיק, לשמח, לעזור ברגעים קשים ולהיות נקודת אור. עם זאת, לעיתים התקלות בין כלבים לבני אדם יכולה להיות לא נעימה בכלל. כלבים לא מוכרים יכולים להיות תוקפניים כלפי בני אדם לעיתים רחוקות. זה קורה אם הבעלים שלהם לא שולט בהם בצורה טובה מספיק. הדבר החשוב ביותר שעליי להקפיד עליו, אם נשך אותי כלב, הוא להישאר רגוע. רוב הסיכויים שהכלב כלל לא יכול לגרום לי נזק. אם נשך אותי כלב זה לא בהכרח אומר שאני בסכנה. בנוסף, אם אפנה לקבלת טיפול מוקדם ככל האפשר, אוכל לדעת בוודאות שאני בסדר ויצאתי מכלל סכנה. לכן אפשר להישאר רגועים.



 
מה לעשות אם נשך אותי כלב
כאמור, אם נשך אותי כלב הדבר החשוב ביותר הוא להישאר רגועים. זה חיוני גם עבור הראש השקט והבריאות הנפשית שלנו, שחשוב שלא יפגעו. זה גם חשוב מבחינה בריאותית פיזית. אם נילחץ יתר על המידה, עלולות להיות לכך השלכות. חשוב להישאר רגועים אם כן. חוץ משמירה על שקט נפשי ורוגע, יש לפעול לפי השלבים הבאים:
·         לשטוף במידי את הנשיכה במים וסבון
·         לפנות ללשכת הבריאות האזורית
·         לזהות את הכלב/החיה הנושכת
·         אם החיה מתה, יש להעבירה לשירות הווטרינרי, בלי לגעת בכלב ישירות עם הידיים

 תביעת פיצויים
תודות לאל ולשירותי הרפואה, ננשכתי על ידי כלב ויצאתי מזה בשלום. מה עלי לעשות עכשיו? עכשיו צריך לפנות לעורך דין שייצג אותי בתביעת הפיצויים. מי שננשך על ידי כלב, חוץ מבמקרים חריגים, זכאי לפיצויים ועליו לתבוע זאת. קבלו את הכסף המגיע לכם על הנזק ועוגמת הנפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה