להתנהל בתבונה עם הלוואה חוץ בנקאית



עבור רוב האנשים, נטילה של הלוואה חוץ בנקאית היא תהליך חכם מאד. היא מאפשרת להם ליהנות מאשראי טוב יותר, להגדיל את הנזילות שלהם במהירות, להיות פחות תלויים בבנק שלהם, ולהצליח לפתוח לעצמם דלתות חדשות בחיים. עם זאת, יש אנשים שעבורם הלוואה חוץ בנקאית עלולה גם להיות הפתח לסיכונים מיותרים ולעוד חובות. אז איך תוודאו שאתם בצד הנכון של המשוואה? הנה כמה טיפים לפני שלוקחים את ההלוואה.

כך לוקחים בחוכמה את ההלוואה
קודם כל, כשאתם רוצים לקחת הלוואה חוץ בנקאית, כדאי לעשות סקר שוק מקיף בין כל הגופים שמציעים את ההלוואות הללו. אל תהיו נעולים רק על גוף אחד. פנו לכל חברות האשראי, לכל גופי המימון ואפילו לחברת הביטוח שלכם ולבתי השקעות שמספקים את השירות הנ"ל. אל תפסלו אף אחד באופן ישיר, כל עוד הוא פועל כחוק ולא מדובר על השוק האפור. ברגע שאתם פונים להרבה גופים - יש לכם יכולת להשוות בין כמה שיותר נתונים, ואפילו להתמקח, לתת הצעות של המתחרים, ובכך לקבל הצעות ריבית שהן נדיבות עוד יותר - וכך אתם מקבלים הלוואה חוץ בנקאית שיהיה לכם קל יותר להחזיר.




כמו כן, כשאתם מתכננים הלוואה חוץ בנקאית, שימו לב לתקופת ההחזר של ההלוואה. אם אתם יודעים שבחודש הקרוב יהיו לכם עוד המון הוצאות - אולי גם כדאי לדחות את תקופת ההחזר (יש אפשרות לדחייה של עד חצי שנה), וזה יאפשר לכם תכנון חכם יותר.

לשים לב גם להכנסות
מעל לכל, כשאתם לוקחים הלוואה חוץ בנקאית, וכל הלוואה בעצם - שימו לב שיש לכם איך לכסות אותה. קחו תמיד הלוואה בכפוף להכנסות שלכם בהווה ובעתיד הקרוב, כדי שתוכלו להחזיר את ההלוואה תמיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה