מימון מלא לרכב



קבלת הלוואה באינטרנט למימון מלא לרכב יכולה לחסוך זמן וטרחה על פני בקשת ההלוואה בצורה פרונטלית. גורמי המימון באינטרנט נוטים להציג אלטרנטיבות תשלום נוחות יותר (אם כי במקרים רבים הלקוח דווקא ישלם מעט יותר תמורת הנוחות). שיטת הלוואה זו מאפשרת טווח השפעה רחב יותר, ויכולה לכלול גם אנשים עם הכנסות נמוכות ועם אשראי בעייתי. למרבה הצער, קיימים מצבים שגורמי מימון אלה מבצעים הונאות דרך האינטרנט, ומשתמשים בפרטים האישיים של הלקוחות שקיבלו לצרכי ניצול אישי.


שיטות מסוימות עשויות למנוע מצב של הונאה דרך האינטרנט:
חיפוש מקיף – יש לבצע חיפוש נרחב אודות גורמי המימון השונים הקיימים ולא לקפוץ אחר ההזדמנות הראשונה. למעשה, ניהול שיחות עם מספר גורמים בו-זמנית יכול להעניק ללקוח מושג לגבי ממוצע הריביות שיצטרך לשלם עבור לקיחת הלוואה למימון מלא לרכב. קיימת עדיפות לפגישה פרונטלית עם הגורם המממן, או לכל הפחות קיום שיחה טלפונית. 

 מחקר מעמיק אודות גורמי מימון פוטנציאליים – לאחר סינון ומציאת מספר גורמים אפשריים של מימון מלא לרכב, יש צורך בביצוע מחקר מעמיק אודותיהם. המיקום הפיזי בו יושבים הגורמים וכן מספרי טלפון ואתר מסודר הכרחיים ליצירת אמינות. 




חשיפה מוגבלת של פרטים אישיים – כאשר נוצר הקשר הראשוני מול הגורם המממן יש להימנע מחשיפה עמוקה של פרטים אישיים. אין לתת פרטי אשראי או חשבון בשיחות אלה. רק לאחר ווידוא אמינותו של הגורם המממן, ניתן לספק פרטים אישיים לצורך ווידוא. 

לשאול שאלות – לפני חתימה על מסמך מול הגורם שאחראי למימון מלא לרכב, יש לקחת את הזמן ולשאול שאלות. רוב הגורמים יאפשרו לשאול שאלות באמצעות דואר אלקטרוני או שיחות ווידאו. ככל שיישאלו יותר שאלות כך יינתנו גם יותר תשובות, וספקות שונים ייעלמו בקרב הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה