מהם היתרונות בשימוש של מרכזיה וירטואלית?
מרכזיה
וירטואלית בבית עסק בכל תחום פעילות באשר הוא, היא כיום נכס חשוב ביותר, וחשוב
שתהיה איכותית על מנת לבצע את המוטל עליה בצורה הטובה ביותר ולספק מענה מושלם לכל
פונה דרך הטלפון מטבע הדברים כמובן. אם כן, יש להניח שאם הגעתם לכאן, סימן שאתם
מעוניינים לקבל שירות של מרכזיה וירטואלית בארגון או בעסק שלכם.
מעבר למנגנון
ההפעלה הטכני של המרכזיה, חשוב מאד להבין מהם היתרונות
בהפעלה של מרכזיה וירטואלית. מדובר על שירות ייחודי, שלפני הכל מאשר לכם ליהנות
מגמישות מלאה. המרכזייה לא יושבת בעסק שלכם, ואתם לא צריכים לטפל כלל בחומרה
הפיזית. כך, במידה ואתם רוצים לנייד, להוסיף או להסיר מספרים - פשוט יוצרים קשר עם
החברה שמעניקה לכם את שירותי המרכזייה, מבקשים לבצע את השינוי הדרוש, ותוך כמה
דקות תוכל ליהנות מהשינוי, ללא התקנות והפרעות מיותרות!
עוד יתרונות משמעותיים
מרכזיה וירטואלית פועלת על בסיס של תשתית IP. המשמעות היא שניתן לסנכרן בין
קווי הטלפון שלכם, לבין מערכות נוספות בתוך המשרד שלכם. כך, מרכזיה וירטואלית
תסנכרן בין שיחות הטלפון, לבין המחשב, הפקס, תיבת הדוא"ל, ותכונות שונות שאתם
עושים בהם שימוש. הדבר מאפשר לכם למשל להקים מוקד של טיפול בתקלות או שירות
לקוחות, שיהיה רבה יותר מתקדם, ולעקוב אחרי הדרישות השונות שעולות מעבר לקו. מעבר
לכך, מרכזיה וירטואלית מאפשרת לכם לאסוף נתונים סטטיסטיים על השיחות הנכנסות
והיוצאות מהמשרד שלכם, לראות אילו מהקווים פעילים יותר ואילו פחות, לראות מה משך
הזמן הממוצע של שיחה, מאיזה אזורים נוטים להתקשר יותר, וכיו"ב.
ומה צריך בשביל להפעיל?
אם
גם אתם רוצים לקבל שירות של מרכזיה וירטואלית, חשוב לציין שאין צורך לעשות יותר
מידי. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברה בתחום, אשר כבר תבצע את כל ההתקנות
בעצמה, ותמסור לכם את הציוד הנדרש, ותחבר אתכם לממשקים הרלוונטיים. מדובר על שירות
מעולה, שכן מרכזיה וירטואלית יכולה להתאים הן לעסקים קטנים מאד - אך גם לעסקים
גדולים שמחפשים שירותים מתקדמים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה