מרכזיות לעסקים בשיטת HOSTING


מענה טלפוני ראוי לכל סוג של בית עסק יוכל לקרות רק אם תוצב בו מרכזיה איכותית אשר תיתן מענה מקצועי בהתאמה מלאה לצורכי העסק וצורכי קהל היעד אשר נוהג ליצור קשר טלפוני כמובן. אין זה סוד, כי עסקים קטנים אשר מעוניינים בטכנולוגיית מרכזיות לעסקים ירצו להפחית עלויות ולתקשר עם הלקוחות והספקים בזול ויחד עם זאת לתקשר עם עמיתיהם בחברה בחינם באמצעות VPN. מרכזיות לעסקים כאלו בטכנולוגיית IP מעניקות שירותים מודרניים בין הטלפון למחשב, שיחות וידאו, שיחות ועידה ועוד בעלות יקרה יותר מחבילת תקשורת בשיטת OUTSOURCING.

מרכזיות לעסקים בשיטת OUTSOURCING
מרכזיות לעסקים אלו הן חבילות תקשורת זולות יותר ללא כל צל של ספק, ומתאימות מאד לעסקים קטנים אשר אינם מעוניינים במרכזייה בשיטת HOSTING. במקרה זה אין צורך לרכוש מרכזיות לעסקים כלל וכלל, אלא לקבל את השירות מספק שירות כמו 012 למשל, באופן חיצוני. היתרונות בספק תקשורת כזה הם ניהול המרכזייה במיקור חיצוני והענקת כל השירותים השונים, כמו: תמיכה טכנית, שירות תיקונים, שדרוגים ושינויים לצרכי העסק. בכל אופן, עסקים הבוחרים להתקין מרכזיות לעסקים צריכים לבדוק את העלות שלהן בהתאם לתקציב העסק.


עלויות של מרכזיות לעסקים
העלויות להתקנת מרכזיות לעסקים כוללות התקנת מרכזיית טלפון וציוד אותו רוצים לחבר למרכזייה, סוג השלוחות, חיבור הציוד הנבחר למרכזייה, בדיקות, עלויות תחזוקה שוטפת, עלויות שדרוגים, תוספת תוכנות, הוספת חומרה מעבר למה שנקבע מראש ועלויות לתיקון תקלות שאינן שוטפות. אם משווים עלויות אלו לעלויות של שיחות חוץ לחו"ל במידה והעסק מרבה בהן, החיסכון בהקמת מרכזיות לעסקים יהיה חסכוני יותר לטווח הרחוק.

יתרונות נוספים של מרכזיות לעסקים
בשל חיבור הקווים והאינטרנט למערכת אחת, היתרון היעיל ביותר לבעלי העסקים הוא שהמרכזייה מאפשרת שימוש במחשבי העסק גם כאשר העובד או המנהל מחוץ לארץ. או למשל, הזמנת מוצרים של לקוח מעודכנת באופן אוטומטי ובזמן אמת. כמו כן, האפשרות לערוך שיחת ועידה בוידיאו בקרב מספר אנשים מהארץ והעולם מבלי הצורך להיפגש וכך לחסוך זמן ועלויות טיסה, מהוות יתרון גדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה