לא רבים מביאים בחשבון את היתרונות של מרכזיה לעסקים עבור העובדים
והלקוחות. בעוד לבעלי העסקים יש אינטרס ברור לצמצם הוצאות ולשפר את התקשורת בתוך
ומחוץ לארגון, לעובדים וללקוחות יש שאיפות אחרות. הערך המוסף של מרכזיה לעסקים בא
לידי ביטוי במתן מענה לכל הצרכים של הגורמים המעורבים. במרכזיה לעסקים היתרונות הם
לא רק של בעלי העסק: הלקוחות והעובדים מרוויחים מהטכנולוגיה המתקדמת לא פחות, וזאת
בשל מספר סיבות מרכזיות.
הסיבה העיקרית לכך שבמרכזיה לעסקים היתרונות הם גם של העובדים והלקוחות
היא שיפור השירות. המרכזיה מאפשרת לעובדים לשמור על קשר עם לקוחות והיא מבטיחה
תקשורת יעילה בין הצדדים. מרכזיה חוסכת המתנות מיותרות או ניתוקים והיא מבוססת על
תשתית אינטרנט יציבה. מעבר לכך, במרכזיה לעסקים היתרונות נובעים מתפעול קל,
ידידותי ופשוט. העובדים יכולים לתפעל את המערכת כדי לתעד ולהקליט שיחות, לנהל
שיחות וידאו או לעקוב אחר גרף הביצועים. הלקוח מצידו מקבל תיעוד מלא של המתרחש
וחווית הצרכנות שלו משתפרת בצורה משמעותית.
כמה עולה לשלב בתוך מרכזיה לעסקים יתרונות מגוונים?
גם מבחינה כלכלית יש למרכזית IP משוכללת
יתרונות הרלוונטיים גם לבעלי העסק, גם לעובדים וגם ללקוחות. עלות המערכת אינה
גבוהה והיא מאפשרת לבעל העסק להוריד את מחירי השירות או המוצר. במילים אחרות,
עסקים המעוניינים לפרוץ לשוק חדש או לייצר בולטות מול המתחרים מוזמנים לנצל את
היתרונות של מרכזיות IP. מרכזיות אלו
מייצגות את הדור הבא של שירותי התקשורת ואין צורך בהשקה כספית גדולה כדי לשלב אותן
בעסק.
לסיכום, במרכזיה לעסקים היתרונות בשום פנים ואופן לא שמורים רק
לבעלים. כל המעורבים נהנים מיכולות המערכת ומהפוטנציאל הטכנולוגי האדיר שהיא
מציעה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה