הבדלים בין עסקים קטנים וגדולים באים לידי ביטוי גם בבחירת מרכזיות.
למרות שמדובר על אמצעי תקשורת בסיסי עם שורה ארוכה של יתרונות, בעלי עסקים חייבים
להגדיר מראש את הצרכים שלהם. אי אפשר לרכוש מרכזיה ברמה גבוהה מבלי לוודא התאמה
בינה לבין הצרכים הספציפיים. מרכזיות לעסקים קטנים שונות לחלוטין ממרכזיות לעסקים
גדולים. ההבדלים באים לידי ביטוי במחיר, במפרט הטכני וגם בטכנולוגיה.
למידע נוסף על מרכזיות לעסקים לחץ כאן.
עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם להתפשר על מרכזיות בסיסיות. הם
עשויים לחסוך מאות שקלים בשנה עם מרכזית IP רגילה, ללא מסך
צבעוני ועם מפרט טכני מינימאלי. לעומת זאת, בקרב עסקים גדולים אין מקום לפשרות.
עסק גדול לא יכול להרשות לעצמו לוותר על קו תקשורת פתוח מול הלקוחות. בעסקים
גדולים נבחרות מרכזיות על פי הרכב המערכת, הטכנולוגיה, שפת השירות וכמובן המותג
והיצרן. אלו שיקולים שאינם רלוונטיים לעסקים קטנים, אולם בעסקים גדולים יש להם
משמעות אדירה.
איך חוסכים על מרכזיות לעסקים?
לצד ההבדלים קיימים גם מאפיינים משותפים בין עסקים קטנים וגדולים. כל
בעלי העסקים ללא יוצא מן הכלל מעוניינים לחסוך בהוצאות. החיסכון יכול לבוא לידי ביטוי
בצמצום שירותים, התייעלות ומעבר לטכנולוגיות VOIP על פני תקשורת מסורתית. כדי לחסוך במרכזיות לעסקים יכולים המנהלים
לבצע השוואת מחירים מסודרת. כדאי להם להתייעץ עם אנשי מקצוע, לבדוק את ההבדלים
הספציפיים בין מפרט טכני של מכשירים שונים ורק לאחר מכן לקבל החלטה.
בסופו של דבר, חיסכון על מרכזיות לעסקים תורם בטווח הקצר והארוך. הוא
משמעותי לטובת העסק ויכול לעזור גם להתנהלות של העובדים מול הלקוחות. בעלי עסקים
צריכים לשים לב להוצאות השוטפות ולבדוק כל הזמן אפשרות להתייעלות באמצעות מרכזיות
או פתרונות תקשורת אחרים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה