מרבית הגולשים בתוך אתר הכרויות ללא דמי מנוי מעדיפים לפנות לבעלי כרטיס הנושא תמונה. בדרך זו הם חשים פחות וירטואליים ויותר קרובים למציאות. יש חשיבות ניכרת לציון הסטטוס. גולש אשר מציין את הסטטוס שלו נשוי, גרוש, רווק, אלמן, תפוס, וכך יכולים הגולשים לדעת אם הסטטוס המצוין הולם כיאות את מטרת חיפושיהם. לא כל הגולשים בתוך אתר הכרויות ללא דמי מנוי הם גרושים, רווקים ואלמנים. קיימים גולשים נשואים המחפשים קשרים מזדמנים – רומן צדדי, מפגש חד פעמי, התנסות עם בן, בת אותו המין. ועל כן קיימת חשיבות לנושא ציון הסטטוס כדי למנוע עוגמת נפש וכן הטעיה. במחקר שנערך נבדקו מאפייני התוכן כפי שהם מופיעים בכרטיסי הגולשים בתוך אתר הכרויות ללא דמי מנוי. בכרטיס הביקור באתר השידוכים באינטרנט ניתן לראות שלושה נושאים אשר חוזרים על עצמם – 1. ציון מטרת הקשר המבוקש. 2. מלל המתאר מיהו האדם אותו מחפשים. 3. הצגת האדם המחפש קשר. כך ניתנת האפשרות לעקוב אחר תכונותיהם של בעלי הכרטיס, לעמוד על אופיים, רצונותיהם, תחביביהם, ושאיפותיהם.
הצגת עצמי כחלק משיווק עצמי בתוך אתר הכרויות ללא דמי מנוי –
אדם מציג את עצמו בכל
מיני צורות בפני קהל ומנצל את כל המשאבים שלרשותו, על מנת להציג את עצמו בצורה
הטובה ביותר עבורו. המשאבים הללו באים לידי ביטוי בכתיבה שנונה, במשחקי מילים,
בשילוב של הומור, בטקסט החופשי וכדומה.
הטכניקות הללו מטרתן
לייחד את הכותבים ולהבליט אותם מבין שאר המועמדים ולנסות להציג את עצמם בצורה
אטרקטיבית ביותר. ברשת אתר הכרויות
ללא דמי מנוי שבה הופעה חיצונית משמעותית פחות, ההצגה העצמית חייבת להתבסס על
מאפיינים אחרים, כמו האופן שבו אתה מתאר ומאפיין את עצמך, בהצגת העצמי באינטרנט.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה