בריכות ביתיות


מה עושים עם בריכות פרטיות בחורף?
אם אתם שוקלים להקים בריכת שחייה פרטית בבית בוודאי עולות לכם לא מעט שאלות בנושא. חלק הן מדברות על הצורך שלכם בבריכה, על הערך שהיא יכולה להוסיף לבית, על הכדאיות שבקנייתה וכמובן על העובדה שהיא תהיה בחורף חסרת שימוש כלל. בריכות ביתיות בחורף יכולות להיות לא פחות אטרקטיביות משהן בקיץ וחשוב להבין מדוע. אם כבר משקיעים בבריכה, אפשר להשקיע גם במחליף חום לבריכה כך שהמים יתחממו ויספקו לכם בריכה מחוממת גם בימים הקרים. זה לא עולה הרבה וגם לא הקירוי שלה ואתם יכולים להרוויח בריכה לכל עונות השנה.




איך נמנעים מנזקים בגלל הבריכה?
בריכות ביתיות צריכות להישמר היטב כדי להיות שימושיות לטווח הארוך אך התחזוקה לרוב תהיה די מינימלית. מלבד ניקיון וחיטוי שלה פעם בשבוע לא יהיה משהו יותר מידי רציני שתצטרכו לעשות אך כמובן זה תלוי כמה באמת יהיה אכפת לכם. אם לא תשקיעו בה כמה חודשים רצופים בתקופת החורף, תהיו צריכים לנקות אותה בצורה הרבה יותר יסודית לאחר מכן. כמו כן, אם לא תאטמו את הבריכה בצורה נכונה על ידי בעלי מקצוע מתאימים, הנזקים שלה עלולים להיות רציניים במיוחד. הבריכה יכולה לאבד מים ולהרטיב את האדמה שמסביבה ויכולה למשוך מזיקים בלי חיטוי מתאים.

איפה אפשר למקם את הבריכה?
בריכות ביתיות יכולות להתאים לכל מקום בבית ולמעשה יש אנשים רבים שבוחרים להקים אותה דווקא בגג ולא בחצר. אמנם צריך לזה אישורים לא מעטים ומהנדס צריך לבחון את המקום אך בסופו של דבר מיקום הבריכה יתאפשר כמעט בכל מקום שתרצו. מיקומה בחצר זוכה למקום הראשון בסדר העדיפויות אצל ישראלים רבים אך העובדה שיש כיום דירות רבות ללא חצר גרמה לאנשים למצוא פתרונות אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה