טיפים לבחירת כיסוי לבריכה



כיסוי לבריכה יכול להאריך את עונת הרחצה בכך שהוא שומר על חמימות המים לכל אורך השנה ולחסוך בהוצאות מיותרות. הכיסוי מונע התאדות של המים ומגן מפני כניסת חרקים, מזיקים, מעופפים ועוד. יש גם משמעות סטרילית לשילוב של הכיסוי על גבי הבריכה ולכן הוא מתאים לדגמים מרובעים, מלבניים או עגולים. בנוסף, אפשר לבחור כיסוי לבריכה לפי מידות מדויקות של הבריכה ולייצר אותו בהתאמה אישית.

הטיפ הכי חשוב הוא לבדוק מאיזה חומרי גלם מיוצר הכיסוי. השאיפה היא כמובן ליהנות מהכיסוי לכמה שיותר זמן ולכן הוא חייב להיות עמיד בפני חשיפה לשמש ולקרני UV. כמו כן, יש הרבה כיסויים שמשמשים בעלי בריכות פרטיות גם בחורף. במקרים כאלה צריך למצוא כיסוי שיהיה עמיד וקשיח בפני רוחות, גשמים, סערות ותנאי אקלים קיצוניים. 



איך משתמשים בכיסוי?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל הכיסויים מיוצרים באותו אופן. לצד כיסוי שמגיע עם לולאות וחוטים לקשירה לבריכה יש גם כיסוי סולארי שצף על פני המים. מבחינת הלקוח, הדגש הוא על אופן השימוש בכיסוי לחיסכון בזמן ובמאמץ. רצוי להשקיע בחיפוש אחר כיסוי יעיל שקל לפתוח ולקפל אותו. כך מעלים את הסיכוי לכך שהכיסוי ישמש את צרכי המשפחה והבית לאורך זמן וללא בעיות מיותרות.



במידה ובוחרים לקנות כיסוי לבריכה דרך האינטרנט, כדאי לבדוק את זמן האספקה ואת תקופת האחריות. אפשר לאסוף מידע מלא על סוגים שונים של כיסויים לבריכה וניתן גם ליצור קשר עם נציגי החברות כדי לקבל פרטים נוספים. לבסוף, רצוי להשתמש בתמונות של כיסויים ולהשוות בין דגמים לפי מידות, איכות חומרי הגלם וזמינות. כך בוחרים כיסוי יעיל עבור הבריכה ומנצלים את היתרונות שלו לאורך שנים רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה