כוכב נולד

כוכב נולד – פוצ’ימוי פוצ’י….

כוכב נולד 7 עולה לאוויר עוד מעט. האמת שבפני קשת עומד אתגר כפול ולא פשוט. מתוך חובבי הריאליטי הישראלים, רבים כבר מכורים למקבילה האמריקאית אמריקן איידול של פוקס. העונה הנוכחית של אמריקן איידול עשויה ללא דופי – פשוט תוכנית מושלמת מבחינה הפקתית. המתמודדים מאד איכותיים, השופטים מדברים לעניין, המנחה יודע את העבודה, יש הופעות אורח טוב ופשוט כיף – כיף לראות את התוכנית הזאת. אמנם בארץ זה לא חכמה לראות בששי שבת בלי פרסומות ועדיין – פוקס הרימו הפקה ברמה. כלומר בפני קשת עומד אתגר לא פשוט. האם האולפן החדש של כוכב נולד יהיה נוצץ מספיק? האם יגיעו לשלבים המתקדמים זמרים ברמה? ומה עם השופטים? האם שוב נצטרך לראות את צביקה פיק נותן מחמאות לילדות קטנות? לפי מה שהבנתי דנה אינטרנשיונל תיכנס היום לפאנל – שינוי מעניין עם סיכון מסוים… כל עוד גל וצדי נשארים בפאנל אין לי בעיה. ומה עם צביקה פיק? אמנם יחסית לריאן סיקרסט הוא משדר אווירה של שוק – אבל הוא אחד מאנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ בתחום הזה.

האתגר הנוסף הוא להביא רייטינג דומה לזה של האח הגדול. לדעתי קשת יהיו חייבים למצוא דרך לגרום לצופים להיות מחוברים 24 שעות לעדכונים מסוג כלשהו לגבי התוכנית. שכן הצופים התרגלו. כיום לכל ריאליטי שמכבד את עצמו יש אחות קטנה או מדורת שבט כלשהי שבה מלבנים את ההתפתחויות השונות בתוכנית. עד היום לא היה קיים דבר כזה אבל הוא מתבקש. אם הייתם שואלים אותי, אין לכוכב נולד סיכוי לשבור את שיאי הרייטינג של האח הגדול – במיוחד משום שהאח הגדול 2 צפוי להתחיל מתישהו עוד חודש… במקום קשת, הייתי מנסה למנף את כוכב נולד באמצעות האח הגדול 2 – כמו שהם כבר ניסו באח הגדול סלבס.

שינוי בעונה הקרובה?

לפי שמועות ישנם 2 מתחרים יוצאי דופן בעונה הקרובה של כוכב נולד:

הפוץ’ – למי שלא מכיר מדובר בזמר בן 30 שכבר הוציא דיסק בארץ ואפילו היה לו סוג של להיט ברדיו. אני לא זוכר בדיוק את השם של הסינגל אבל בגלגל”צ די חרשו עליו. מדובר בזמר ירושלמי שפשוט לא הצליח לפרוץ לתודעה הציבורית עד היום כנראה כי לא היה עדיין בתוך כוכב נולד. לפי השמועות, הפוץ’ (שם מסחרי) עומד להיות אחד המתמודדים הבולטים בעונה הקרובה של כוכב נולד. האמת שאותי בתור ירושלמי לשעבר זה לא מפתיע בכלל. מדובר בבחור בולט בסביבתו, מקורי וכשרוני ביותר.

גם אם אין לו קול מדהים יש לו הרבה אופי וסטאר-קוואליטי שכל כך מחפשים כל הזמן. הפוץ’ הוא מסוג האנשים שיודעים מה זה לתת הופעה. הדבר היחידי שלא מסתדר לי איתו זה סגנון המוסיקה. הוא שר רוק לגמרי ושירים שקטים, מעניין איך יתמודד עם ביצוע של שירי פופ ושירים קצביים בכלל. עד היום לא התחרה בתוך כוכב נולד אף מתמודד שכבר הוציא דיסק בעבר וזה חידוש משמעותי. זה בעצם מראה את הכח העצום של כוכב נולד בתעשיית המוסיקה המקומית. הכח היחצני של התוכנית הוא כל כך חזק עד ששווה לכל אדם לנסות את מזלו. שהרי אם רק יגיע לעשירייה האחרונה – הוא כבר יקבל את כל תשומת הלב המגיעה לו.

האמת שמגמה דומה אפשר לראות גם באמריקן איידול של פוקס. המתמודדים בעונה הנוכחית של אמריקן איידול הם מנוסים מאד. כל שבוע הם צריכים להגיש לצופים ביצוע ייחודי, תוך כדי לימוד שירים חדשים ועיבודים חדשים. זה כל פעם מרשים אותי מחדש – ואני כבר מת שיתחיל בארץ.


תגובה 1:

  1. בונזו היקר אני חושבת שהכל מכור שם התוצאה ידועה מראש

    השבמחק