מגודלים - ריאליטי לקופי מעבדה

מגודלים – תוכנית חדשה לקופי מעבדה

אז נכון, הטייטל של הריאליטי הסלולרי הראשון בישראל הוא "מגודלים" אבל השם שהרבה יותר מתאים לו הוא כנראה "המעבדה" או "המעבדה הלא אנושית". מי שראה את הפרומו הפרסומי משהו של מיכאל הנגבי בגיא פינס לא יכול היה שלא להזדעזע. לא עוד וילה סגורה בנוה אילן בסגנון האח הגדול כי אם מעבדה תעשייתית שמזכירה הרבה יותר מכלאות של חיות... אפילו על חיות הייתי מרחם אם הן היו צריכות לחיות את חייהן בתוך הצינוקים הללו.

בתוך מגודלים - העיצוב של התפאורה סטרילי לחלוטין, לבן להחריד ומתכתי. תנאי הפתיחה של המתמודדים מאתגרים עד אין קץ, ואין אפילו מיתות למתמודדים (איך הם ישנו?!). המתמודדים, או יותר נכון המגודלים, נתונים לחסדיהם של ההמון הסלולרי. רק מי שיתנהג יפה ובצורה מספיק משוגעת, יקבל פינוקים יוצאי דופן כמו מיטה, כרית או משהו לאכול. אפילו האוכל מגיע דרך שרוול תעשייתי ולא ידידותי.

כאשר נשאל מיכאל הנגבי אם מגודלים לא הולכת להתעלל ולענות את המתמודדים בצורה מוגזמת, התשובה שלו פשוט שיגעה אותי. "יחסית לסדרות כמו הישרדות זה לא נורא..." (ציטוט לא מדויק). בכל אופן, איזה מין דבר זה? ממתי המטרה של תוכניות ריאליטי היא להתעלל בבני אדם? אז נכון שהישרדות היא תוכנית מאתגרת יותר, אבל המתמודדים עוברים מבחנים ויודעים היטב למה הם נכנסים... ואילו בתוך מגודלים המצב שונה, מי יכול להתכונן למצב כל כך מוזר. ועוד לא הזכרתי בכלל את נושא המצלמות, למי ששכח מדובר בגרסה הסלולרית של האח הגדול בעצם. 24 שעות של צילומים שלא רק ישודרו באינטרנט בכל חור אלא גם יגיעו אל כולנו אל המכשירים הסלולריים.

בטח אחרי כמה ימים אנשים כבר יתחילו לעדכן אחד את השני בטוויטר לגבי מה שהולך בפנים, מטורף.

מעניין, באמת מעניין אם המדינה תיסחף אחרי מגודלים כמו שנסחפה אחרי האח הגדול. הרי הריאליטי עם דנה אינטרנשיונל לא ממש הצליח בזמנו. אבל כעת המצב שונה. לא רק שמענים את המתמודדים, הצופים הופכים להרבה יותר פעילים, וזה גורם להמון אנשים להתעניין הרבה יותר. בקיצור – גן חיות... ושהשם ישמור עלינו...:)

2 תגובות:

  1. הצביעו לרז זלצרמן המתמודד הכחול במגודלים!!!
    רז הוא הפייבוריט שלי, פשוט מסיבה אחת פשוטה
    הוא הכי אמיתי במעבדה ומה שהוא מראה לצופים זה האני האמיתי של רז זלצרמן.

    השבמחק
  2. הצביעו לרז זלצרמן המתמודד הכחול במגודלים!!!
    רז הוא הפייבוריט שלי, פשוט מסיבה אחת פשוטה
    הוא הכי אמיתי במעבדה ומה שהוא מראה לצופים זה האני האמיתי של רז זלצרמן.

    השבמחק