טל אנגלנדר - הג'וקר של הישרדות 3

טל אנגלנדר – הסוד של הישרדות

מה יותר חשוב מלדעת לשמור סוד? במיוחד כשמדובר בריאליטי... חברים, היכונו... הסוד של ערוץ 10 נחשף היום באתר מעריב. המתמודדים של הישרדות 3 גלויים עם תמונות מוצגים לראווה! כן כן. אין מקום שהמדינה הזו לא מדליפה. זה מתחיל מישיבות הממשלה ומחלחל מטה מטה לעם... לגרפיקאי שעובד בערוץ, למחלק הדואר התמים, לצלם שעובד בפרינס ו"בטעות" נ תקל המנת אינפורמציה ששוה זהב. למה זה כל כך שווה בעצם? כולה כמה שמות שיפכו להיות אורחים קבועים בביתינו המוכה ריאליטי. כמה שמות שיתנוססו ללא הרף על גבי כותרות עיתונים וצהובונים. כמה שמות שיהפכו למושאי הערצה של הילדים שלנו. בקיצור שמח בערוץ 10. יש שמועות שהמתמודדים חתמו על הסכמי סודיות שלא היו מביישים את הרמטכ"ל... הסכמים שאם יופרו יגבו קנסות כבדים שמתחילים ב50 אלף דולר לחצי מיליון דולר!!! נחמד. המתמודדים עזבו (יחד עם עבודתם, משפחתם ופרטיותם) צ'קים כערבון להפקה ומחקו את הפרופיל שלהם בפייסבוק – מי אמר שריאליטי והחיים אלה שני דברים נפרדים???

אחד המתמודדים היותר בולטים שאנחנו הולכים לקבל הוא טל אנגלנדר. הוא בן 30 ומתגורר בשכונה היוקרתית דניה שבחיפה ונחשו מי גר במרחק שני רחובות ממנו – דן מנו האחד והיחיד ולא אחר! התחמן והממזר של כל הזמנים. טל אנגלנדר ניסה בעבר להתקבל לתוכנית אך משיקולי ההפקה נשאר בחוץ... סוף כל סוף הגיע תורו לאכול קצת תולעים אז שלחו אותו לפיליפינים! בנייט-לייף של חיפה טל אנגלנדר נחשב לבליין לא קטן. שלא לומר מיני סלב. סוג של דון ג'ואן כזה, נוהב במכוניות יקרות, תמיד מסתובב עם איזה כוסית, בקיצור בחור מוצלח שכל אמא בארץ רוצה שיהיה לה כזה.

טל אנגלנדר ודן מנו לא סתם חברים, יש להם נושאים משותפים לדבר ולצחקק עליהם למשל.... עריכת דין! כן טל אנגלנדר הוא עורך דין במקצועו בדיוק כמו רדון מנו. מסתבר שאנגלנדר גם שותף במשרד רט-אנגלנדר החדש. במשך לימודיו הצטיין ונבחר להיות עוזר הוראה, שם הכיר את שותפו למשרד (תנו לי לנחש מי הביא את הכסף לפתיחת המשרד.....:) לא הספיק לנו? כי יש עוד. טל אנגלנדר הוא יוצא שייטת, מה שמעניק לו תואר של כבוד בקרב העם. למרות שראינו שיש יוצאי שייטת ויש יוצאי ברברת... לא כל יוצא שייטת הוא טיל בליסטי. איתי האפרתי מהעונה השניה התעורר לקראתת סוף המשחק ולקח כמה חסינויות. ברגעים שציפינו שהשייט שבו יפרוץ החוצה ויגע בבנות ישראל השייט התכרבל ושט למעמקי הילד שבתוכו. איתי היה קצת ילד, אי אפשר לומר שלא. אפילו מירית קראה לו איתיצ'וק. הייתי מתאבד אם היא הייתה קוראת לי ככה. דווקא מירית היא חומר לחתונה! עכשיו לחופה! אבל את תגובתה של מירית לטל אנגלנדר כבר לא נראה, אבל היא בטוח הייתה נמסה.... מס מס

טל אנגלנדר לא יהיה הטל היחיד העונה הקרובה בפיליפינים. יהיו עוד 2 (?!) טלים. טל כהן וטל בן דוד. אחד משדות ים, בן 29, והשני הוא סוג של מאיר צרפצי בגרסה משודרגת. מין עוף מוזר כזה. דרך אגב מה מאיר עשה כדי שיעיפו אותו אין לי מושג אני רק יכול לחשוב על דברים מפה ועד הפיליפינים שהוא יכל לעשות. אבל טל אנגלנדר שלנו הוא ילד טוב, לא מציק לבחורות ולא מעשן סמים. בטח במועצת שבט גיא זוארץ יגיד "טל, גש להצביע" ושלושה אנשים לפחות יקפצו על הרגליים! בקיצור יהיה שמח בפיליפינים וכמובן הכי חשוב זה שאנחנו, העם צמאי הסלבס, יודעים כמה חודשים לפני מי האליל הבא!

2 תגובות:

  1. מישהו מוכן להסביר לי איך כל היפיופים נולדים גם עשירים וגם חכמים?
    זה לא פייר הכל בבחור אחד- אין! הוא הורס ת' בריאות

    השבמחק
  2. טל אנגלנדר כפרעלייך איזה חתיך לא ראיתי אף אחד חתיך כמוךךך מ-ו-א-הההההה

    השבמחק