יעל צוקר - הישרדות עם רקדנים

הנבחרת של הישרדות 3 טומנת בחובה כמה הבטחות, כך נראה לפחות. אני מתגאה תמיד ביכולת שלי לסמן את המתמודדים המבטיחים עוד לפני שהעונות מתחילות. עד עכשיו זה הלך תמיד, דן מנו ונעם טור היו מסומנים אצלי מההתחלה, כמוהם גם אריק אלפר ומירית וקנין ועכשיו הישרדות 3...

העין שלי צדה בחורה בשם יעל צוקר, בת 23 מתל-אביב. אני מניח שהטייטל שלה יהיה יעל, רקדנית, תל-אביב כי זה מה שהיא – רקדנית בלהקה שגרה בת"א, במקור מקיבוץ, מלמדת מחול לגיל הרך ומחייכת הרבה. יעל צוקר אמנם צעירה יחסית אבל נראה שהעמידה מול המצלמות, אולי בזכות הריקוד אינה זרה לה.

היא מפגינה ביטחון ובעיקר היא נעימה ואני משתדל לא להגיד את זה בגלל שהיא גם נעימה למראה למרות שברור לי שזה קשור עד קשור מאוד. יעל צוקר מעידה על הצמה שהיא אמוציונאלית ושאם היא תישבר זה יהיה בבום טראח אחד גדול.

נראה שלדמעות אנחנו בטח יכולים לחכות מכיוונה, אם לא יותר מכך. נדמה שההפקה מתה על אנשים כאלה, שמראים לכל העולם מה מצבם בכל רגע ולא שומרים בפנים. הבעיה היא שהישרדות היא משחק שסטטיסטית הרוב נשברים בו, מה לעשות. רק אחד שורד וכל השאר איכשהו נושרים בצורה כזו או אחרת, האם יעל צוקר תעמוד בזה ? נדמה שלצד המראה התמים לכאורה, מתחבאת פייטרית לא קטנה והיא גם אומרת את זה – אי אפשר לנצח בהישרדות בלי להתלכלך, בלי לדחוף עצמך קדימה, כנראה גם אם זה על חשבון אחרים.

מה שיפה בזה שאנחנו כבר בעונה השלישית הוא שכולם כבר ראו הישרדות ולבטח גיבשו לעצמם אסטרטגיות למשחק. התמימות של העונה הראשונה אבדה, כולם יודעים שמדובר במשחק חברתי ותחרותי מאוד ושצריך אסטרטגיה כדי לנצח בו. יעל צוקר בחרה כנראה באסטרטגיה לוחמנית במסווה חייכני, ראינו כבר בנות לפניה שבאותה אסטרטגיה הגיעו רחוק מאוד, האם היא תצליח ?

אני אישית מאמין שכן, הילדה הזו נראית לי תחרותית והיא גם אומרת על עצמה שהיא מאוד תחרותית, אולי עולם הריקוד תרם לכך. בקיצור, אני שם כסף על יעל צוקר בשלישיה, מישהו נכנס להתערבות ?

תגובה 1: