חטופים


כל מה שרציתם לדעת על הסדרה חטופים ומה שהפך אותה להצלחה מסחררת :

הסדרה חטופים היא אולי הסדרה המצליחה ביותר של השנים האחרונות. הסיבות לכך הן רבות, ההפקה עשתה מאמץ עילאי להעלות סדרה איכותי, בעלת משמעויות רבות והיא נוגעת בנושאים שקרובים ללב כולנו. בנוסף, השחקנים בסדרה הם שחקנים איכותיים ומוכשרים במיוחד.

חטופים

הסדרה חטופים עוסקת בנושא בוער במיוחד בחברה הישראלית ובייחוד בשנים האחרונות כאשר גלעד שליט נמצא בשבי והדילמה סביב החזרתו היא לא פשוטה. מדובר על סדרה שעוסקת בנושא מורכב שיכול להיות מנת חלקו של כל אחד ואחת מאיתנו ולכן היא מצליחה לעורר גם לא מעט עניין.

עלילת הסדרה חטופים :

עלילת הסדרה חטופים עוסקת בפלוגת מילואים שיצאה לעשות מבצע בלבנון, המבצע כושל ובמהלך פעולת החילוץ שלושה מהחיילים נלקחים בשבי. שניים מהם נשארים בחיים ואחד מהם לא מצליח לשרוד. הם יושבים בשבי הלבנוני שבע שנים שלמות ואז משוחררים במהלך עסקת שבויים.

החיים של החטופים משתנים מן הקצה אל הקצה כשהם חוזרים ארצה. האחד שהיה נשוי והיה רגיל להיות המרכז העניינים מגלה שאשתו אוהבת את אור הזרקורים והיא לא מוכנה להידחק שוב אל מאחורי הקלעים לאחר שבע שנים בהם הייתה בחזית והשני מגלה שאהובת נעוריו התחתנה עם אחיו, וזאת למרות שלא הפסיקה לאהוב אותו.
הסדרה גם עוסקת בחייו של החטוף השלישי שנפטר, החיים בשבי ומה היה יכול לקרות אם היה נשאר בחיים.

למה כדאי לראות את הסדרה חטופים ?

את הסדרה חטופים כדאי לראות קודם כל כי מדובר בסדרה שעוסקת בנושא כל כך חשוב, היא גם מצליחה להראות לנו מה עובר על משפחות חטופים כאשר הם נשארים מאחור וכל שנותר להם הוא לקוות שיום אחד הוא יחזור.

כוכבי חטופים

הסדרה מלמדת אותנו שגם בשבי צריך להיות יצירתי ולמצוא דרכים מגוונת לשרוד, היא מראה לנו גם איך אנחנו מתייחסים לייצר ההישרדות הזה וכיצד אנחנו תופסים משתפי פעולה. 

העלילה נהיית סבוכה ומרתקת ככל שהיא מתקדמת. זו שנישאה לאח נכנסת לדילמות לגבי חייה ושואלת את עצמה האם מוטב לזרוק את הכול עכשיו ולהשליך את עצמה על אהוב נעוריה או להישאר נאמנה למי שהיה לצידה לאורך השנים והיה לה לאוזן קשבת. החטופים עצמם צריכים לשאול את עצמם לא פעם האם פעלו נכון, מה עליהם לעשות במהלך חייהם וכיצד ניתן להתמודד עם אובדן הזמן שהביא אותם לאותה הנקודה בעוד שכל מי שסבב אותם התקדם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה