טיול לפירנאים


טיול לפירנאים: חופשה קסומה
מי שמטייל הרבה בחו"ל, ודאי שמע על רכס הרי הפירנאים. טיול לפירנאים הוא טיול על פני רכס הרים קסום וירוק, שנמצא בין צרפת לספרד. מאות הקילומטרים של רכס ההרים חושף בפנינו נופים משתנים, מאגרי מים, הרים, מישורים ובקעות. 

החיץ שבין ספרד לצרפת משלב עבורנו שתי תרבויות עשירות בפולקלור מקומי, תרבות, ריקודים, שירה, מטבחים קולינריים ואטרקציות מקומיות. מי שעשה טיול לפירנאים יוכל להמליץ לכם בחום על חופשה באירופה שלא הכרתם, בשילוב קסום שבין אוויר נקי,  נוף עוצר נשימה ותרבות עשירה במרחק ארבע שעות טיסה בלבד. 

טיול לפירנאים


טיול לפירנאים: מתאים לכולם
אם להגיד את האמת, טיול לפירנאים מתאים לכולם. אין דבר שלא נוכל למצוא שם, החל מעשרות סוגי נופים ומראות, עושר של קולינריה, אטרקציות, ספורט, טיולים ומסעות. כל אחד יוכל למצוא את עצמו באחת מפינות החמד שברכס ההרים המרשים. 

הטיול מתאים קודם כל למשפחות שרוצות לחשוף את הילדים למראות עוצרי נשימה, מתאים גם לזוגות שרוצים להתפנק בבקתה כפרית על אחת מפסגות ההרים, מתאים לחובבי ספורט אקסטרים ואטרקציות וגם לטיולים מאורגנים של קבוצות חברים. האפשרויות הן כל כך רבות כך שאין סיכוי שלא תיהנו. 

טיול לפירנאים: מיליון אטרקציות
כמו שכבר אמרנו, אין אטרקציה שלא תמצאו ברכס ההרים הפירנאים. סוגי האטרקציות משתנים מאזור אחד לאחר וקשורים ברובם לקירבה לצד הצרפתי או לצד הספרדי. כל אטרקציה ממוקמת באזור אחר, כשהיא מושפעת מכמות התיירות באזור וממזג האוויר. 

לאוהבי אטרקציות המים, תוכלו למצוא שיט בנהרות, ביקור באגמים, רפטינג, קיאקים, מפלים ובריכות חמות וטבעיות. לאוהבי הטבע והטיולים: אינספור מסלולי הליכה בדרגות קושי משתנות, בעליות, במורדות, במישורים ובנקודות חן. לאוהבי האקסטרים: תוכלו למצוא צניחות חופשיות, טיפוס הרים, סנפלינג, טיולי טרקטורונים, מסעות ג'יפים ועוד. 

נופי טיול לפירנאים


טיול לפירנאים – טיפים לנוסעים
אחרי שכבר הבנתם שאת הטיול הבא שווה לכם לעשות בפירנאים, הנה כמה טיפים שיהפכו את הטיול שלכם למוצלח במיוחד. קודם כל, קחו בחשבון שרכס ההרים הינו גבוה בעיקרו, וגם אם מזג האויר חם באופן יחסי – הצטיידו בלבוש חם לערבים וללילות. 

דעו שמקומות רבים נמצאים בפסגות ההרים, כך שאם אין ברצונכם לעשות מסלולי הליכה מאתגרים שכרו מבעוד מועד ג'יפים או מכוניות שיסיעו לכם להגיע בקלות יחסית לאזור. לאוהבי הטבע, הביאו אתכם או שכרו במקום ציוד קמפינג: אוהלים, שקי שינה וגזיות שיעזרו לכם בעת טיול בטבע. השתדלו לנסוע בתקופת האביב כך שמזג האוויר יהיה אופטימאלי.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה