אודישנים לאח הגדול 4


אודישנים לאח הגדול 4

אפשר להבין לגמרי את מי שנרשם אל אודישנים לאח הגדול 4. גם בעונה הנוכחית של האח הגדול הוכח מעבר לכל ספק – האח הגדול היא התוכנית מס' 1 בטלוויזיה, עם הכי הרבה חשיפה, הכי הרבה פרסום, הכי הרבה צחוקים, הכי הרבה עניין, הכי הרבה פרובוקציות, הכי הרבה תחכום והכי הרבה הפתעות. מדובר בקרש הקפיצה האיכותי ביותר בטלוויזיה. אודישנים לאח הגדול 4 הם הצעד הראשון עבור כל מי שרוצה לפרוץ לתודעה הציבורית בעוצמה גדולה, מי שרוצה להתפרסם על אמת.




 אודישנים לאח הגדול 4 – דרישות

אין באמת דרישות לפני אודישנים לתוכנית ריאליטי מהסוג הזה. אודישנים לאח הגדול 4 פונים אל קהל רחב מאד באוכלוסיה, ללא הבדלי דת, גזע, מין או סטיות אחרות. ואכן, מדי שנה נרשמים אלפים רבים של מתמודדים אל האודישנים. ישנה תחושה, כי ההפקה מעוניינת דווקא לתת ייצוג לכל שכבות האוכלוסיה ולכל הגילאים. גם יהודים, גם ערבים, גם רוסים וגם אתיופים. האמת שזה פספוס שעדיין לא היה דייר אתיופי בתוך האח הגדול – אבל זה יגיע. צריך אנשים צעירים, מבוגרים, חזקים וחלשים... אנשים מכל הסוגים.

אודישנים לאח הגדול 4 – מה הכי חשוב

אז ככה, הכי חשוב זה כריזמה. אודישנים לאח הגדול 4 בודקים עד כמה תוכלו לכבוש את המסך, עד כמה תוכלו להצחיק, עד כמה תוכלו לבטא את עצמכם ועד כמה תוכלו להתחבר אל הקהל בבית. אנשים כמו אלירז שדה וג'קי מנחם יודעים לעשות את זה בצורה כמעט מושלמת. זה מתבטא גם ביכולת התקשורת המפותחת עם הסובבים אותם, גם בחוש הומור עצמי בריא וגם ביכולת שלהם לדבר ישירות אל הצופים בבית, בלי מסכות ובלי חרטות – האמת בפנים. אם יש לכם קצת פלפל, תקשורת זורמת ולב טוב – אתם המועמדים הכי טבעיים לעונה הבאה של האח הגדול.

טיפים אחרונים

כשאתם ניגשים אל אודישנים לאח הגדול, רצוי להבליט הבעת רגשות. רגש הוא אחד הדברים הכי חשובים בתוכניות ריאליטי, כי רק ככה הצופים מתחברים  אליכם. בנוסף לכך דברו הרבה, ההפקה אוהבת אנשים שלא מפסיקים לדבר. טיפ אחרון – תהיו פתוחים ותספרו על עצמכם כמה שיותר, זה הלחם והחמאה של האח הגדול.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה