אודישנים לאח הגדול


אודישנים לאח הגדול

אודישנים לאח הגדול הופכים ליותר ויותר פופולאריים מדי שנה. אנשים ברחבי הארץ כבר הבינו שהאח הגדול היא התוכנית המובילה בטלוויזיה, התוכנית הכי מדוברת, הכי חמה, הכי מצחיקה ועם הכי הרבה רייטינג. למעשה, אין כמעט תוכניות של האח הגדול שמקבלות פחות מ30% רייטינג. אין משתתף של האח הגדול שאנחנו לא מכירים ואין עוד שום מסלול כל כך מהיר לפרסום והצלחה. אנשים כמו אלירז שדה, שפרה קורנפלד ואיילה רשף הם דוגמה חיה לכך. כמובן שבהמשך כל טאלנט צריך להמשיך ולהוכיח את עצמו.


אודישנים לאח הגדול – מלחיץ

זה לא סוד, אודישנים לאח הגדול הפכו לדבר די המוני. מדי שנה אלפים מתחרים על המקומות המצומצמים בתוך הבית. אודישנים לאח הגדול מפגישים בין אלפי אנשים מכל רחבי הארץ, ממש כמו בצבא. אין ייתרון לכסף, למעמד או לקשרים מוקדמים. המראיינים של קשת חייבים לבחור אך ורק את האנשים הכי מעניינים. בסופו של דבר הם אלו שיצטרכו לתת את הדין לגבי הצלחת התוכנית בטלוויזיה. חשוב להבין, תמיד יהיו התפרצויות זעם וריבים גדולים – וזה באמת הכי מעניין. אבל בין ריב לריב יש את ערוץ 20 ויש המון רגעים מתים בהם דיירי האח הגדול מתשעממים בתוך הבית. לכן חשוב כל כך לבחור אנשים מעניינים במיוחד.

אודישנים לאח הגדול – איזה טיפוסים מחפשים?

בתעשייה כבר יודעים איך צריך להתכונן אל אודישנים לאח הגדול. צריך רק לזכור שהמראיינים מחפשים בין השאר לזהות תכונות אישיות מסוימות – שאותן קשה לשנות! כלומר כמה שלא תרצו להתכונן לאודישנים, יש דברים שאי אפשר להתכונן אליהם. למשל אחד הדברים שבודקים במהלך אודישנים לאח הגדול הוא סיפור החיים שלכם, או צלקות מן העבר. בד"כ יש אירועים משמעותיים מן העבר שגורמים לכם להיות רגשיים יותר או מעניינים יותר. במקרה כזה, או שעברתם מקרים קשים בעבר או שלא, אי אפשר להמציא.

תקשורת זה חשוב

אחד הדברים שניתן להפגין במהלך אודישנים לאח הגדול הוא יכולת התקשורת שלכם. מסקרים עולה כי צופי האח הגדול מקשיבים לשיחות ולדיאלוגים השונים בבית. לכן ההפקה של האח הגדול תמיד תחפש אנשים עם יכולת תקשורת יוצאת דופן – דברו חופשי!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה