יום הולדת בטבע


יום הולדת בטבע זהו אחד הרעיונות הנפלאים לחגוג את היום החשוב בשנה בצורה הכי מיוחדת ובלתי נשכחת. כן, יום הולדת בטבע מאפשר לחגוג עד מתי שנרצה, כמה שנרצה ואיפה שנרצה. מה גם, מדובר באפשרות ליהנות מאטרקציות סופר מגניבות, אותן אי אפשר להזמין למקומות סגורים.

יכולה להיות יום הולדת בחורשת טבע, על שפת הים, בפארק  ציבורי, בבריכת שחייה או אפילו בלונה פארק או בספארי – הכל תלוי בתקציב וברצונו האישי של החוגג. למעשה, היתרונות של יום הולדת בטבע הם רבים, אך הבולט ביניהם הוא כמובן האפקט הבלתי נשכח שהוא ישאיר בזיכרונותיהם של החוגגים.

יום הולדת בטבע – במקום ציבורי
כשמדברים על יום הולדת בטבע, לא מתכוונים רק לחגיגות בשמורת טבע, אלא לעולם שלם של אפשרויות ומקומות מרהיבים ביופיים המאפשרים לחוגגים לערוך ימי הולדת ואירועים אחרים בתחומם. זה יכול להיות פארק ציבורי או גן שכונתי, זה גם יכול להיות אתר תיירותי כמו מיני ישראל או הכותל המערבי וזה גם יכול להיות חוף הים או אפילו אוטובוס תיירים של דן, כל מה שחשוב שגם האורחים ייהנו.

בעת בחירת המקום חשוב לוודא כי יש לו דרכי גישה נוחות, מקומות חנייה, שירותים ציבוריים וברז עם מים. יש לשים לב גם לפרטים כמו תאורה או הצללה בשעות האור.  

יום הולדת בטבע – במסגרת טיול
יום הולדת בטבע כולל מגוון עצום של אפשרויות לחגיגה ולא כולם מציעים את הפעילות השגרתית הכרוכה בישיבה סביב שולחן האוכל. כך למשל, יום הולדת בטבע יכול להתקיים גם במסגרת של טיול מרתק או כל אטרקציה אחרת. 



ישנם חוגגים שמזמינים את האורחים שלהם לתחרות על קיר טיפוס או לתחרות עם רובי צבע. ישנם כאלה שמארגנים צניחה חופשית קבוצתית או הפלגה ביאכטה לחופי ישראל וישנם כאלה שמארגנים לאורחים תחרויות בסגנון הישרדות או בסגנון מאסטר שף.

יום הולדת בטבע – עם קייטרינג
יום הולדת בטבע כבר מזמן לא מציע לאורחים רק על האש ופיתות עם סלטים, אלא הוא השתכלל לרמה של שירותי קייטרינג המגיעים לכל מקום בארץ, בין אם זו שמורת טבע מבודדת ברמת הגולן ובין אם זו גן לאומי ברמת גן. ישנן גם חברות המציעות לחוגגים חבילות שלמות של אירועים הכוללת טיולים ופריסות שטח, החל מארוחות בוקר בדואיות במדבר ועד לערבי גבינות ויין גליליות וסעודות בשריות משובחות ביער ירושלים. 

יום הולדת בטבע


לאירועים של ילדים אפשר להזמין דוכני ממתקים וגלידות, המגיעות עם כל התוספות שילדים אוהבים וניתנים להם ללא הגבלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה