בר מצווה בטבע


אתם רוצים שבר המצווה של הילד שלכם יהיה בר המצווה הייחודי ביותר ? תוכלו לערוך לו בר מצווה בטבע. מדובר על אירוע כמו כל אירוע אחר אך הוא נעשה בטבע ונוסף לו פן ייחודי של אינטימיות וייחודיות שכולם יודעים להעריך.

כל מסיבות בר המצווה כיום נערכות באולמות ובגני אירועים ולאנשים רבים די נמאס מהרעיון. ילדים רבים חוגגים האחד אחרי השני בר מצווה באותו המקום ולא מעטים הם הילדים המעוניינים בבר מצווה מעט שונה. הדרך הטובה ביותר לערוך אירוע שונה היא לערוך אותו במקום בו אף אחד לא ערך אירוע קודם לכן.



היכן תוכלו לערוך בר מצווה בטבע ?

בר מצווה בטבע תוכלו לערוך כמעט בכל מקום בו ייתנו לכם אישור ויהיה בו שטח מתאים לעריכת אירוע. מהו מתחם מתאים ? זהו מתחם אירוע בו אתם יכולים להציב את כל הריהוט לו אתם זקוקים, את התאורה, שטח בו יש מספיק מקומות חנייה, מישור לריקודים ומקום נוח בו יכולים לעמוד כל האורחים.

יש לזכור שבטבע ישנם מקומות פחות מתאימים לאירועים כמו חוף הים וזאת משום שלאורחים יהיה קשה מאוד להתמודד עם החול בנעליים ועם הרוח בעונות הקרות. לעומת זאת, אם אתם בוחרים בראש לערוך אירוע שהוא ייחודי אתם יכולים לומר לאורחים מראש להגיע עם נעליים נוחות או ללא נעליים כלל.

חגיגת בר מצווה בטבע יכולה להתבצע בקרחת יער מיוחדת, בחורשה גדולה, על גדות נהר או בכל מקום אחר בו יש נוף ייחודי אותו אתם אוהבים.

ומה חשוב שתדעו על בר מצווה בטבע ?

לא בכל מקום ניתן לערוך בר מצווה בטבע וחשוב לעשות את כל הבירורים מראש. אחרי שיהיו לכם כל האישורים לערוך את האירוע ולאחר שבחנתם את התאמת המקום לצרכים שלכם תוכלו להתחיל ולארגן את האירוע.

בר מצווה בטבע


חשוב לזכור שלמרות שמדובר באירוע בו אתם חוסכים כסף על אולם אירועים, אתם צריכים לשלם על השכרת כיסאות, שולחנות, תאורה, במה, מזנונים וכן הלאה, כך שבדרך כלל מדובר על תשלום דומה והרבה יותר כאב ראש. מה עושים ? ניתן לשכור שירות של איש מקצוע או חברה אשר מארגנת אירועים בסגנון זה. בדרך כלל יהיו לחברות אלו הנחות מיוחדות מול חברות הקייטרינג ונותני השירות השונים ואף ציוד משלהן אותן הן משכירות במחירים מצחיקים. שירות זה מומלץ משום שהוא מקל רבות על ארגון האירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה