הרשמה למאסטר שף


הרשמה למאסטר שף

הרשמה למאסטר שף היא הצעד הראשון של בשלנים טובים לקראת הכרה ציבורית וקריירה אמיתית בתחום המסעדנות. היינו מצפים שרוב המתמודדים יהיו שפים צעירים עם הרבה אמביציה, אבל בפועל מגיעות אל הרשמה למאסטר שף בעיקר נשים בגילאים 40-50 שבישלו כל חייהן ורוצות לחלוק איתנו את התבשילים הנהדרים שלהן.


הרשמה למאסטר שף – לכל הגילאים

אז את הנקודה הזו כדאי להבהיר. הרשמה למאסטר שף פתוחה לכל הגילאים ללא הבדלי דת, גזע או מין. ראינו איך בעונה הראשונה של התוכנית הגיעו מתמודדים צעירים רחוק מאד. מי יודע, אולי העונה נראה גם מתמודדים בני 16-17 עם כישרון יוצא דופן לבישול... זה יוכל להביא הרבה מאד התרגשות ורייטינג לתוכנית. מצד שני, הרשמה למאסטר שף פתוחה גם בפני מבוגרים. הרי כל אחד יודע שהבישולים של הסבתא הם הכי טעימים שיש! זו ההזדמנות האמיתית של הסבתא להגן על כבוד המשפחה.

השופטים יגיעו לבקר

גם העונה, חיים כהן ואייל שני הולכים להוביל את התוכנית. במהלך הרשמה למאסטר שף אתם עשויים לפגוש חלק משופטים. השופטים יגיעו לרוב האודישנים אבל לא לכולם. אי אפשר להגיע אל כל האודישנים כאשר ישנים אלפים רבים של מתמודדים, פשוט אין זמן. בעונה הראשונה של התוכנית הגיעו מעל 5000 איש להיבחן. ההערכות הן שלאחר הצלחת התוכנית הראשונה של מאסטר שף, השנה יגיעו לפחות 10,000 איש. זה אגב עוד נימוק בעד הרשמה למאסטר שף – מה יש לכם להפסיד? נרשמים, מנסים ורואים מה יוצא...

הרשמה למאסטר שף – מסע ארוך

העונה הראשונה של מאסטר שף הייתה מוצלחת ביותר אבל קצרה נורא. גם בערוץ 2 הבינו שהם טעו. במקום לבנות תחרות ארוכה יותר עם שטיקים באמצע העונה, הלכו ישר עד לגמר בקפיצות גדולות. אפילו האודישנים לא נפרסו על גבי הרבה פרקים. בעונה השניה והשלישית של התוכנית אנו צפויים לראות תוכנית ארוכה ומלאה יותר. לכן הרשמה למאסטר שף צריכה להיות החלטה בוגרת לקראת מסע ארוך. אם אתם טובים באמת, החוויה שלכם עשויה להימשך כמה חודשים טובים – בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה