הרשמה לבקרוב אהבה


הרשמה לבקרוב אהבה

התכנית בקרוב אהבה סיימה עונה ראשונה בערוץ 2. הפורמט מציג תכנית של נשים אמיתיות שמחפשות זוגיות. בהנחייתו של אירי ריקין, הנשים נפגשות עימו דרך האינטרנט לשיח משותף אודות תהליכי ההתקדמות במציאת אהבה של כל אחת מהנשים. במהלכה של התכנית הנשים נפגשות עם גברים, יוצאות לדייטים, מתאהבות, נפרדות, מתרגשות, ומנסות לפתור סוגיות שמקשות עליהן בדרך למציאת זוגיות טובה ונחשקת.

לקראת העונה הבאה והמבטיחה של התכנית, מתקיימת בימים אלו הרשמה לבקרוב אהבה. על מנת לאתר את חמשת הנשים שיהיו מוכנות לחשוף את ליבן ואת הסטאטוס שלהן בחיי האהבה, נערכים אודישנים לקראת הרשמה לבקרוב אהבה שבוחנים את העמידות הרגשית של הנשים.



מה בחינות הרשמה לבקרוב אהבה בוחנים?

ראשית כל, נדרשות נשים פנויות, בין אם אלו רווקות, גרושות, לסביות, דו מיניות וכדומה, העיקרון הוא להיות פנויות וללא בן/בת זוג בחיים. כמו כן, מוכרח להתקיים בכל אישה צורך וכמיהה לזוגיות, כדי להשתתף בשיח הקבוצתי שדן כמעט ורק באהבה ומציאתה.

על המתמודדות שיבחרו מקץ אודישנים לבקרוב אהבה להיות מוכנות להשתתף במשימות שאירי מציב להן, לצאת לדייטים, ולהתייחס אליהם ברצינות. אותן הנשים שיהיו מוכנות לקחת חלק בתהליך, ילוהקו לעונה הבאה של התכנית בקרוב אהבה, ומי יודע – אולי באמת ימצאו אותה!

הרשמה לבקרוב אהבה – צעד מפחיד או מרגש?

נשים שחפצות בזוגיות ובאהבה רבות מפחדות לנטול חלק בתכנית כמו בקרוב אהבה, ולכן הרשמה לבקרוב אהבה איננה ככל תכנית ריאליטי. לאנשים קשה להיחשף ולהיפתח בתחום כה אישי ואינטימי, ולכן נשים רבות מוצאות את עצמן מפחדות מהתהליך הזה. מצד שני, הרשמה לבקרוב אהבה עשויה לפתוח אפשרויות רבות להיכרויות, למצוא הכוונה בתחום הזוגיות, ולפתור בעיות שמפריעות בדרך למציאת האהבה הנחשקת.

ניתן לראות את הצעד המשמעותי שבפנייה אל הרשמה לבקרוב אהבה כמרגש ומסעיר, אך יכול בהחלט גם להיות מפחיד נוכח העובדה שהתהליך כולו ישודר בטלוויזיה. נשים אמיצות שבטוחות בעצמן ושאינן מפחדות לקחת חלק בהרפתקה מסוג זה, מתאימות בהחלט להיות בין כל אותן הנשים שנמצאות ברשימות השמות של הרשמה לבקרוב אהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה