פולריס


הנוחות המדהימה של פולריס ספורטסמן
אתם נחשבים ל"חולי" נהיגת שטח? הבילוי האולטימטיבי שלכם הוא נהיגה על רכבי שטח? כפי שאתם בוודאי יודעים, רכב שטח טוב לא צריך לאפשר לכם גם ליהנות מרכיבת השטח עצמה. היום רכב שטח איכותי צריך גם להיות נוח לנסיעה. אחרי הכל, נסיעת שטח כוללת לא מעט טלטולים. לכן, כדאי מאד לשים לב לדגם החדש של פולריס ספורטסמן. דגם זה, מאפשר לכם מצד אחד ליהנות מנסיעת שטח מדהימה, ומצד שני כאשר תיסעו או תנהגו - תרגישו ממש כמו מלכים מבחינת הנוחות. אם אתם מעוניינים לשדרג את חווית נהיגת השטח, אין ספק שהמאמר הבא הוא בדיוק עבורכם.

לא מרגישים כלום
ברגע שתתיישבו על פולריס ספורטסמן מיד תרגישו את ההבדל בינה לבין טרקטורוני השטח האחרים. המושבים של פולריס ספורטסמן הם מרופדים ונוחים במיוחד. הדבר יוביל אף לכך, שהשותפים שלכם לנסיעה שישבו לידכם ולא ינהגו, יוכלו ממש להתרווח ולנוח - וכל זאת בעיצומה של נסיעת שטח! 

פולריס

הכיסאות של פולריס ספורטסמן נועדו בכוונה לספוג את החבטות והזעזועים של הרכב בזמן נסיעת השטח, ואפשר לעבור בצורה חופשית ע"פ אבנים, נקיקי מים, ושאר מכשולים מבלי שתרגישו אותם.

ומה בנוגע למטען?
באופן עקרוני, פולריס ספורטסמן אמור לא להיות סתם טרקטורון שטח, זה גם טרקטורון שיכול ממש לשמש לצורכי עבודה, כולל אפשרויות של חילוץ מקצועי. לכן הדגמים של פולריס ספורטסמן גם מצוידים בשני תאי אחסון אחוריים שנפתחים. כמו כן, יש אפשרות להצמיד ולהתקין למעשה ציוד למסילות מיוחדות שנמצאות ע"ג הטרקטורון.

זה הזמן לחוויה חדשה
כפי שאתם רואים, הנסיעה בתוך פולריס ספורטסמן היא בהחלט חוויה שלא דומה לאף רכב שטח אחר. בדגמים החדשים של פולריס ספורטסמן יש דגש חזק מאד על הבטיחות ועל הנוחות בנסיעה, וזו ההזדמנות שלכם ליהנות מכל היתרונות הללו. יש לא מעט מסלולי שטח מדהימים בתוך ישראל, כך שאפשר כל שבוע לצאת למסלול חדש. אם עוד לא הפנמתם, זה הזמן לעזוב את המסך ולעשות מעשה – עכשיו מגיע לכם ליהנות מרכישה של רכב שטח נפלא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה