דרושים עובדים


בין חיפוש עבודה לפרסום משרה פנויה

רבים מאיתנו נתקלנו במצב בו אנחנו קוראים מודעה המספרת לנו כי לחברה זו או אחרת דרושים עובדים למגוון תפקידים. מי מאיתנו שמחפש עבודה באופן בהול, יפנה למודעה גם מבלי לדעת לאלו תפקידים בחברה דרושים עובדים אלו. בזמנים קשים בהם כולנו עשויים לאבד את עבודתנו, החיפוש אחר עבודה מתאימה הופך לעיתים נואש יותר ומפוזר מאד. מערכת היחסים העדינה בין עובד פוטנציאלי למעביד הופכת עדינה עוד יותר בזמנים כאלה, בהם החיפוש מבולבל כל כך.

דרושים עובדים בררניים

האם מודעות לפיהן דרושים עובדים כלליים, ללא פירוט של דרישות רלוונטיות, יעילות? מחקרים הוכיחו שדווקא התמקדות במטרה הופכת את החיפוש אחר עובד טוב ולחילופין, את החיפוש אחר העבודה המתאימה ליעיל יותר. מודעות לפיהן דרושים עובדים בעלי תכונות מסוימות, ניסיון תואם, המתגוררים במקום מגורים נוח או בעלי השכלה מסוימת יהוו מקור יעיל יותר עבור מי שמפרסם אותן. בנוסף, עובדים המחפשים עבודה יעדיפו לענות למודעת המספרת כי דרושים עובדים בעלי ניסיון מתאים ותנאים אחרים שתואמים את המשרה, זאת כדי להבטיח שלא יזומנו לראיונות למקומות שלא מתאימים להם.


פירוט דרישות חוסך זמן

אם לחברה דרושים עובדים בעלי ניסיון בתחום ספציפי כמו שירות לקוחות, מודעה נכונה תספר כי דרושים עובדים בעלי ניסיון של למעלה משנתיים במתן שירות טלפוני, בעלי השכלה בתחום הטכנולוגי או בתחום מדעי החברה וכו'. עם זאת, ישנן חברות גדולות הנוהגות לפרסם מודעות לפיהן דרושים עובדים חרוצים, יעילים וכו' מבלי לפרט את צרכי המשרה, דבר הגורם לעוגמת נפש אצל המעביד ואצל העובד הפוטנציאלי. אי נעימויות כאלה יימנעו בניסוח נכון של מודעת דרושים.

חיפוש נכון לעבודה ארוכת שנים

חיפוש נכון של עבודה לצד פירוט מתאים של דרישות מהווים יחד משוואה מדויקת למציאת עבודה מוצלחת בה ניתן להתמיד לאורך זמן. התאמה לדרישות המעביד וכן לדרישות העובד תסייע להחזיק עבודה קבועה, שתהווה אתגר עבור העובד ותספק לו אפשרויות לקידום ותעניק שביעות רצון לאורך שנים – לעובד ולמעביד. הקפידו על תהליך מציאת עובדים מקצועי וטוב. בהצלחה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה