תיק ללפטופ


כיצד לבחור תיק ללפטופ?

הלפטופ, ובעברית, המחשב הנייד, הוא מוצר שהפך חלק בלתי נפרד מאיתנו. הוא משמש אותנו בעבודה, בפגישות, בנסיעות, בטיסות, בעת המתנה בבית הקפה, ובבית על הספה או במיטה. יחד עם זאת, יש לזכור כי מדובר בדבר רגיש, ונשיאתו בתיק דורשת בחירה של תיק ללפטופ שיהיה מתאים לרגישותו, ויגן עליו מפני מכות או נפילות. אז איך בוחרים תיק ללפטופ?

מרפדים את הלפטופ
בראש ובראשונה צריך תיק ללפטופ להיות מרופד היטב, להגנה מירבית מפני חבלות. בנוסף, רצוי שיהיה מספיק מרווח על מנת שניתן יהיה לאחסן את שאר האביזרים הנלווים ללפטופ, ואולי גם מספר חומרי עבודה נוספים. עוד כדאי שיהיה מעוצב ואופנתי, כך שתוכלו לעשות בו שימוש גם כתיק אישי, ולשים בתוכו את הטלפון הנייד, המסמכים האישיים, כרטיסי ביקור, ארנק, ועוד, אחרת תמצאו עצמכם מסתובבים עם שני תיקים.



תיק ללפטופ - הסוגים

תיק ללפטופ קיים במספר גדלים, המתאימים לסוגי מחשבים ניידים שונים, אשר גודלם משתנה. בבחירת תיק ללפטופ יש להגיע מוכנים עם מידות הלפטופ שברשותכם, כדי שהתיק יתאים לו. הסוגים הנפוצים ביותר של תיק ללפטופ הם תיקי הנשיאה המזכירים תרמיל גב, והם גם הנוחים ביותר. יחד עם זאת המראה שלהם מעט ספורטיבי, ולא תמיד הם מתאימים לרוח העסקית שאתם רוצים לשדר. סגנון זה מתאים יותר לסטודנטים, או לבעלי מקצועות בלתי פורמליים. תיק שכיח נוסף הוא תיק בצורת מזוודה קטנה על גלגלים, במתכונת מזוודת טרולי. תיק זה אידיאלי למי שלא מעוניין לשאת את הלפטופ על גבו או בידיו, והוא מרווח מאד ונוח לאחסון חפצים נוספים מלבד המחשב הנייד.

תיק נוסף הוא תיק צד, בעל רצועה אחת המתלבשת על הכתף. תיקים אלו מתאימים לנשיאה של מחשבים ניידים קטנים יחסית, ואף קלים יותר.

עוטפים את הלפטופ

סוג נוסף של תיק ללפטופ הוא תיק מעטפה, הנקרא כך על שום צורתו. תיק זה עשוי חומר דמוי ספוג והוא כשמו, עוטף את הלפטופ בצורה המזכירה שרוול. תיק זה משמש לכיסוי הלפטופ בלבד, ולעתים מתווסף אליו כיס קטן נוסף. תיקים אלו נועדים להכנסה אל תוך תיק משרדי כלשהוא, ומתאים למי שרוצה להשתמש בתיקו האישי או המשרדי, ולהשחיל אליו גם את הלפטופ. מאחר והתיק האישי אינו מרופד כך שיגן על הלפטופ, נדרש תיק המעטפה, כאמצעי הגנה ללפטופ הרגיש והעדין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה