אסון התאומים


אסון התאומים והאבידה
אסונות טרור, הם אמנם החלק העיקרי בפגיעותם של פיגועי הטרור. הקשה מכול הוא לאבד אדם יקר לליבנו בפעולות איבה. הישראליות שבנו, תעיד על כך היטב, ישנם אסונות המספרים על אבידות בנפש, הם אכן מתרכזים בעיקר ולא בפחות מעניין לכאורה, אנחנו דאגנו לשתף אתכם במידע שיעניין אתכם, בין אותן אבדות אשר נלקחו במפגעי הטרור, יש עוד כמה דברים שנשכחו. ענף הכלכלה, הוא אחד מהם.

אסון התאומים
11 בספטמבר 2001 הביא איתו את אסון התאומים. תאריך זה לא ישכח בעולם, למרות האבידה הקשה בקרב האמריקנים, שאר העולם צפה וכאב את כאב האבדות הקשה. פיגוע אסון התאומים גבה כ2700 הרוגים והוא התרחש על ידי בני עוולת ארגון אל קעיאדה, שפוצצו מטוסים אל תוך כמה נקודות , כגון הפנטגון, אזור החקלאות של פנסילבניה ובסופו של דבר גם מגדלי התאומים. במחי יד נעלם אחד המבנים המרשימים ביותר בעולם לעיני עיני מיליארדים של אנשים בעולם בשידור חי. מדובר על הפיגוע הגדול ביותר בכל הזמנים של העת המודרנית.
אסון התאומים ואובדן מסמכים
אסון התאומים הביא איתו מקרים כאלה ואחרים של אבדות, בין היתר, הביא איתו אותו אסון מפגעים כלכלים קשים ביותר למדינות ארצות הברית. מסתבר שחברות רבות, לא דאגו לשמור או לגבות את המסמכים שלהם, כך שלאחר אסון התאומים, איבדו חברות מידע רב ויקר ערך עבורן ולא היה ניתן לבצע דבר. את הנלקח לא ניתן היה להשיב או לשחזר מן הסתם, דבר אשר גרם מן הסתם לנזק כלכלי עצום לכל כך הרבה חברות שפעלו בביניינים אלה.
אסון התאומים והשלכותיו
אסון התאומים הביא איתו השלכות הרסניות בכל תחום כלכלי ברחבי הגלובוס. בעקבות אסון התאומים , נמחקו אלפי קבצים וחברות מעל פני האדמה. עם אותם אבדות אנושיות, נלקחו גם מסמכים רבי ערך, עסקאות חשובות וכלכלה אחת גדולה. אתר הגיבוי שהיה קיים באחד הבניינים לא עזר. למרות שבבניין השני לא נכחו אנשים, המסמכים שהם הותירו מאחור נפגעו ולא היה ניתן לשחזרם בשנית .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה