החממה 2



מעוניינים לדעת הכל על החממה 2?
בימים אלו משודרת בערוץ ניקולודיאון העונה הראשונה של סדרת החממה -  הסדרה החדשה מבית היוצר של גיורא חמיצר. מדהים כי כבר היום, אנשים מחפשים מידע נוסף על החממה 2 ועל העונה השנייה, אך במחשבה שנייה זו לא תופעה מוזרה כל כך. החממה הפכה בעצם ללהיט ענק מן הרגע שבו היא שודרה לראשונה בטלוויזיה, והיא סוחפת אחריה ילדים ובני נוער רבים מכל קצווי מדינת ישראל, אשר נהנים להביט על אנשים צעירים, בני גילם ברוב המקרים, אשר מנסים להגשים חלום של הצלחה במגוון רחב של תחומי הצטיינות כאלה ואחרים.

מה יש בסדרה החממה 2?
בעצם בתוך העונה השנייה של החממה 2 כמו גם בעונה הראשונה, עומדים במרכז שני בתים, בתוך בית ספר מיוחד אשר נקרא החממה. החממה היא בית ספר לבני נוער שהם עילוי באחד מן התחומים הבאים - או שהם מחוננים שכלית, או שהם ספורטאים מצטיינים. הילדים מחוננים מגיעים לבית העורבים, והספורטאים נמצאים בבית הנשרים. על מנת  לעודד גם הישגיות, יש תחרות קבועה בין שני הבתים הללו לאורך כל הסדרה.

החממה 2

ובמה הסדרה המרתקת הזו מתמקדת?
הפיתוח בעונה הראשונה, הוא שמתחילה מזימה גדולה בעצם, וסביבה חייבים תלמידי העורבים והנשרים להתאחד, אם הם רוצים להציל את בית הספר שלהם ממצב לא נעים כלל. אמנם העונה הראשונה עדיין משודרת, אך אין ספק כי החממה 2 הולכת להמשיך את הקו המדהים של העונה הראשונה. יהיה כמובן דגש על היכולות המיוחדות של בני הנוער, וכיצד הם יכולים לעשות בהן טוב או רע – כל זאת על פי בחירתם כמובן.

תוכנית מאד מושכת
אין זה מפתיע שילדים ובני נוער רבים מזדהים עם הסידרה, ואף חולמים להופיע בעונה השנייה של החממה 2. בעצם, החממה עוסקת באנשים שהם באמת מוכשרים מאד, אך למרות זאת ואולי דווקא בגלל זה - הם פגיעים מאד, ויכולים לעשות לא מעט טעויות ושגיאות. החממה 2 תמשיך ותעמת את בני הנוער עם מציאות שבה לא תמיד יכולות יוצאות דופן יהיו יתרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה