חטופים 3



האם חטופים 3 תמשיך בדרכה?
עוד מהרגע הראשון שבו היא עלתה, עוררה חטופים הדים רציניים מאד. כשזו עלתה - גלעד שליט עוד היה בשבי, אך כאשר העונה השנייה שודרה - הוא כבר שוחרר מן השבי של החמאס. אין ספק כי גם בעונה השלישית של חטופים 3, הסידרה תמשיך לגעת במרכז העצבים הישראלי, ובנושאים אשר על פי רוב לא מדברים עליהם כאן. בחרנו לסקור לכם מה קרה עד כה, על מנת שננסה להבין לאן חטופים 3 הולכת לקראת העונה הבאה.

הנושאים אשר בהם הסדרה עוסקת
כמו בעונותיה הקודמות, סביר להניח כי גם בעונה של חטופים 3 אנחנו נראה בעיקר את ההתמודדות של הדמויות של נמרוד ואורי עם בניית המשפחה שלהם מחדש, העיסוק עם נשותיהם, הילדים, ההורים ושאר קרובים והחברים השונים. למעשה, למרות שעמיאל (החטוף השלישי שהתברר שהתאסלם) תפס מקום רציני מאד בעונה השנייה, אין ספק כי בכל זאת אורי ונמרוד מהווים את המוקד של התוכנית.

חטופים 3

העיסוק בתסמונת סטוקהולם
בעצם, עוד בעונה השנייה ראינו כי חטופים העלתה את הרעיון של תסמונת סטוקהולם כפי שקרה לעמיאל שהתאסלם. הוא החל בעצם להזדהות עם חוטפיו, ובהמשך נשאר בסוריה והפך לפעיל ארגון הנוער הג'יהאדי. ככל הנראה גם במהלך חטופים 3 אנו נראה שנושא זה צף ועולה. בעצם, הרעיון הבסיסי כאן מעלה שאלות רבות של נאמנות לאומית, למול משברים פסיכולוגיים אשר האדם חווה.

ומה עם יחס התקשורת לסדרה זו?
ישנם סימנים שונים אשר מעידים על כך כי במהלך חטופים 3 יהיה גם עיסוק נרחב מאד בהתמודדויות התקשורתיות של החטופים אשר שבו, עוד יותר מבעבר. ניתן להסביר זאת בכך שהעונה השלישית כבר נכתבת במציאות אשר בה גלעד שליט חזר לארץ, והיה עיסוק בין השאר בשאלה התקשורת התנהלה מולו ומול המשפחה. הדבר ללא ספק השפיע גם על היוצרים עצמם, אשר יכניסו שאלות אלו לסידרה. על כן, אפשר בהחלט לצפות כי העונה השלישית של חטופים 3 תהיה משובחת עוד יותר וצפויות לנו עוד הרבה שעות מרתקות במיוחד אל מול המרקע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה