כלוב הזהב



כל מה שרציתם לדעת על כלוב הזהב
אתם חובבים של שעשועונים בטלויזיה? מוצאים כי התחום הזה מרתק ואטרקטיבי עבורכם באופן מיוחד? בקרוב מאד תזכו לקבל תוספת משמעות בתחום הזה - אין ספק כי השעשועון החדש מבית רשת, הולך להיות להיט של ממש בכל הקשוא לתוכניות שעשועונים. מדובר על קונספט מיוחד אשר נקרא כלוב הזהב. בניגוד לתוכניות שעשועונים אחרות בהן הפרס הוא גלוי תמיד וניתן להשיג אותו אם רק עונים על תשובות נכונות, הרי שבמקרה של  הכלוב הזהב הקונספט הוא שונה. גם כאן צריך לענות על שאלות כדי להרוויח כסף - אבל הפרסים זה עניין אחר לגמרי.

כלוב הזהב

איך גורפים את הפרסים?
השם של התוכנית כלוב הזהב מרמז על השיטה כולה. ברגע שעניתם על שאלה נכונה, השותף שלכם יכול לצאת למסע בתוך כלוב הזהב שבו מחכים לו פרסים מסוגים שונים. הוא כמובן מוגבל בזמן, ולכן צריך לגבש מראש את השיטה שבה הוא יבחר - לבחור מעט או הרבה פרסים. לנסות לקחת את הפרסים הקלים יותר, או אלו שדורשים מעבר של אתגר נוסף, וכיו"ב.

איך זוכים בכל הכלוב?
יש גם אפשרות לזכות בכל הפרסים של כלוב הזהב במידה ובני הזוג בוחרים בכך. במצב כזה, בן זוג אחד צריך לענות על סדרה של תשע שאלות רציפות נכון, בלי טעות אחת. לאחר מכן מגיעה השאלה העשירית שנקראת "שאלת הכלוב". כאן שני בני הזוג יכולים לענות, ובמידה והם ענו נכון - כל התכולה של כלוב הזהב עוברת לידיהם, והם ללא ספק זוכים בפרס הגדול - אם כי צריך לזכור שהשאלות אינן פשוטות.

גלגלי הצלה במשחק
כמו כל שעשועון מוצלח, כלוב הזהב גם כולל בתוכו גלגלי הצלה שיכולים לעזור למתמודדים. הראשון הוא החלפת בן הזוג - כאשר בן הזוג שאמור לגרוף את הפרסים הוא זה שיענה על השאלה במקום בן הזוג הראשון - שבמקום זאת יגרוף את הפרסים בכלוב. הגלגל השני הוא פשוט להחליף את השאלה באחרת - אם כי באופן מפתיע למדי, התשובות יישארו זהות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה