רואה חשבון



שירותיו של רואה חשבון עבור עסקים קטנים
עסקים קטנים הם עסקים בעלי היקף פעילות מצומצם יחסית והם יכולים להיות רשומים בתור עוסק פטור או עוסק מורשה תלוי בהיקף הפעילות העסקית אשר בעל העסק צופה שיהיה. ההבדלים בין עוסק פטור לבין עוסק מורשה נובעים מצורת ההגשה של המסמכים והדוחות לרשויות כאשר על העוסק הפטור חלה חובה להגיש את הדוחות פעם בשנה והעסקים המורשים חייבים לעשות זאת מדי חודשיים על פי חוקי המדינה. גם בתחום החובות וההטבות יש לא מעט הבדלים בין עוסק פטור לעוסק מורשה ועל כן בעת פתיחת התיקים ברשויות מומלץ להיוועץ במומחה מקצועי ביותר בתחום על מנת לפתוח את התיק התואם את היקף הפעילות של העסק ועל מנת שהאינטרס הכלכלי שלכם יישמר לאורך כל שנת המס.

רואה חשבון

באילו תחומים מסייע רואה חשבון לעסקים קטנים שפונים אליו?
משרד רואה חשבון מבצע עבור עסקים קטנים מספר לא מבוטל של שירותים: פתיחת תיקים ברשויות (מס הכנסה וביטוח לאומי), ניהול הנהלת חשבונות חשבונות, ביצוע דיווחים שוטפים לרשויות המס, הגשת דוחות שנתיים לרשויות, הגשת הצהרות הון, ניהול ספרים, יעוץ שוטף בתחומים פיננסיים, ליווי צמוד של צמיחת העסק ומתן מענה מקצועי על השאלות המקצועיות בתחום הכספים והפיננסים.

מטרתם של יעוץ וליווי מקצועי על ידי רואה חשבון
עסקים חדשים או עסקים קטנים זקוקים לייעוץ מקצועי על מנת לנצל את מרב ההטבות המגיעות להם ועל מנת שתחילת הפעילות העסקית תיעשה בצורה החוקית ביותר. מכיוון שבעלי עסקים חדשים הם בעלי ידע מקצועי מועט בכל הקשור לעבודה מול הרשויות, הם זקוקים להנחיה מקצועית של משרד רואה חשבון על מנת להבטיח את הצלחת העסק.

עלות השירותים של רואה חשבון עבור עסקים קטנים
שירותי פתיחת התיק ברשויות מסופקים על ידי רואה חשבון לרוב ללא תשלום. גם שירותי ניהול חשבונות עבור עוסק פטור אינם כרוכים בדרך כלל בתשלום. עלות השירותים של רואה חשבון עבור עסקים קטנים מורכבת בדרך כלל מעלות הכנת הדוח השנתי ועלות עריכת הצהרת הון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה