אמא אדמה



אמא אדמה – קורס רייקי
כאשר אתם מעוניינים לקבל מידע כל שהוא כזה או אחר, אודות קורסים שונים אשר נוגעים לתחומים רוחניים שונים ומגוונים, סביר להניח שתחפשו את המידע הזה ברשת האינטרנט, באתרים בעלי אוריינטציה לתחום זה. אחד מן האתרים אשר מובילים בתחום זה הוא לא אחר מאשר פורטל אמא אדמה. 
במסגרת פורטל אמא אדמה תוכלו להגיע למגוון רחב וגדול של קורסים והכשרות. אתר אמא אדמה משמש כפלטפורמה לכל אותם קורסים וסדנאות בתחום מהרחב הנקרא "ניו-אייג'" אך האתר מכיל הרבה מעבר לכך. באתר אמא אדמה תוכלו למצוא גם סדנאות וקורסים בנושאים משיקים ומשלימים שאינם ממש בתוך הנושא הרחב הזה. אחד הקורסים המבוקשים באתר הוא קורס רייקי.
אמא אדמה
מהי רייקי?
רייקי היא שיטת טיפול הפועלת על ידי הנחת ידיים על הגוף והיא מחוברת לאנרגיית ריפוי טבעית. רייקי הינה מגע אנושי חם ונעים המביא איתו לאדם חמימות, אכפתיות ואהבה. הרייקי יכול לתת תשובות לכאבים שונים ומחברת את האנשים לפנימיות שלהם בשלווה מוחלטת ומרגיעה מפני פחדים וחרדות. מקור הרייקי הוא באנרגייה קוסמית וכאשר נוצר החיבור היא ממלאת את גופנו ומרפאת גוף ונפש.
טיפול בשיטת רייקי
כדי להפוך למטפלת בשיטת רייקי יש לעבור הכשרה מיוחדת ולעבור תקופת חונכות אצל מאסטר. תהליך זה הוא תהליך של הטמעת סמלי הרייקי אצל התלמיד. אין צורך בידע קודם או בהכשרה מוקדמת כדי ללמוד רייקי, אלא להיות נאמן ומסור ללימודים כדי להתחבר לאותה אנרגייה שתוכל לעזור במהלך הטיפולים. הרייקי עובד בצורה נהדרת על גוף ונפש ומטרת העל שלה היא ליצור אחדות והרמוניה בכלל האנושות. ככל שאנשים רבים יותר יכילו את אנרגיית הרייקי תהיה פחות אלימות ויותר מקום לאהבה.
קורס רייקי באתר אמא אדמה
אם אתם מחפשים קורס רייקי תוכלו למצוא את כל המטפלים ואת כל הקורסים באתר אמא אדמה ותוכלו להשוות ולבחור את במתאים ביותר עבורכם. הסדנאות והקורסים מסודרים גם לפי אזורים בארץ כך שתוכלו למצוא קורס רייקי או סדנאות רייקי קרובים למקום מגוריכם. בנוסף תוכלו למצוא באתר גם תגובות וביקורות אודות הקורסים השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה