תקשור


מה זה תקשור 

רוצים לדעת מה צופן לכם העתיד? יש לכם בעיה או דילמה שאין לה פתרון נראה לעין? מתקשים בהליך קבלת החלטות? מחפשים דרך יעילה לריפוי הגוף והנפש? מה דעתכם על תקשור? מאז ומעולם תקשור היה מאוד פופולארי בחברה האנושית ומאז ומעולם הוא סייע לנו בפתרון בעיות ודילמות. אומנם היום, כשכולנו מודעים לשילוב המנצח בין גוף לנפש שהוא למעשה המתכון הבטוח לאושר בעולם הגשמי וכשכולנו רוצים לחזור לשורשים כי שם נמצא המפתח לגורלנו – תקשור הפך לדרך המומלצת ביותר לכולנו למימוש הפוטנציאל האישי ולמציאת האושר האמיתי בחיים. בעזרת התקשור אנו יכולים לקבל תשובה לכל שאלה, לפתור כל דילמה ולמצוא פתרון לכל מצוקה. בעזרת התקשור אנו יכולים להיות אנשים יותר בטוחים בעצמנו, יותר אוהבים את הסביבה החיצונית, יותר אכפתיים מהזולת ויותר חכמים כמעט בכל תחום ותחום.


תקשור למטרת חיזוי העתיד  

מי שרוצה להציץ אל מתחת למסך הלא נודע, לדעת את העתיד הקרוב והרחוק, מוזמן לפנות למתקשר רוחני מקצועי. הוא יגלה את עתידכם באמצעות קריאה בקלפי טארוט, בניית מפה אסטרולוגית אישית, נומרולוגיה, פתרון חלומות ועוד כמה דרכים שיש לעולם המיסטיקה להציע. תקשור יכול להיות גם באמצעות ציור או כתיבה אינטואיטיבית, מדיטציה, טראנס וכו'.
  

תקשור למטרת קבלת תשובות  

תקשור הוא גם הדרך הטובה ביותר לקבל תשובות לשאלות ספציפיות המטרידות את נפשכם. מה יהיה עם הזוגיות? מתי אמצא סוף סוף אהבת אמת? מתי אתחתן וכמה ילדים יהיו לנו? האם זה הזמן המתאים לבקש העלאה מהבוס? האם זה הזמן המתאים ביותר לעשות הסבה מקצועית ואם כן אם לאיזה תחום עדיף לפנות? לכל שאלות הללו תוכלו לקבל תשובות בעזרתו של מתקשר רוחני מכל תחום: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קבלה יהודית וכו'.


תקשור למטרת ריפוי הגוף והנפש 

גוף בריא ונפש בריאה הם שני מושגים שלא ניתנים להפרדה. למעשה, על מנת שנהיה בריאים ומאושרים מהבחינה הפיזיולוגית, אנו חייבים לדאוג לכך שגם הנפש שלנו תהיה בריאה. בעזרת התקשור, המסוגל לחשוף בפנינו את הגלגולים הקודמים שלנו, אפשר למצוא את מקור הטראומות הנפשיות שבגלגול הנוכחי גורמים לנזקים בריאותיים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה