עורך דין נזיקין

עורך דין נזיקין הוא בעל מקצוע אשר מסייע לאלו אשר חוו פגיעה בגוף או בנפש על פי דיני הנזיקין השונים. מקרים כמו: תאונות דרכים, תאונות אשר התרחשו במהלך העבודה וגם מקרים של הוצאת דיבה ולשון הרע, הם כולם תחת טיפולו של עורך הדין. לא רבים יודעים, אך בעל מקצוע זה אחראי גם לטיפול במקרים של מחלות מקצוע כמו: פגיעות בעמוד השדרה כתוצאה מהרמת משא כבד, סרטן אשר התפתח כתוצאה מחשיפה ממושכת לחומרים רעילים, פגיעה בשמיעה כתוצאה מחשיפה לרעש ועוד.

מהלך התביעה
אחד החלקים החשובים ביותר במהלך משפט המתנהל במקרה של פגיעת נזיקין הוא חובת ההוכחה. עורך דין נזיקין מחויב להוכיח במהלך המשפט כי ישנו קשר מעשי בין הנאשם, לבין הנזק אשר נגרם לתובע. במקרים כמו תאונות דרכים ההוכחה כי הנאשם אכן גרם לנזק היא קלה, אולם ישנם מקרים מסובכים וקשים יותר להוכחה, אשר דורשים ידע נרחב בחוקים השונים, והבנה בפרטי המקרה. 




כיצד לבחור עורך דין נזיקין?
עורך דין נזיקין טוב הוא פרמטר חשוב בהצלחת המשפט. הנה מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לבחור עורך דין מוצלח:

בראש ובראשונה חשוב מאוד הידע של עורך הדין בחוקים השונים, והניסיון שלו עם מקרים שונים. חשוב מאוד לבדוק כי בעל המקצוע התנסה לא רק בכמות גדולה של מקרים, אלא מנוסה גם במקרים אשר דומים או זהים למקרה שלכם, כך הסיכויים שלכם לנצח במשפט גדלים. 

שנית, חשוב מאוד שההתנהלות שלכם אל מול עורך הדין תהיה נעימה וחופשית. תהליך המשפט עשוי להיות ארוך, מייגע ומייאש, לכן, חשוב מאוד שתהיה כימיה בינכם לבין עורך הדין, וכי הוא יהיה סבלני ומזמין. עו"ד אשר אינו עונה על הקריטריונים האלו זקוק להחלפה מידית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה