מוסך איווקו



איווקו שומרת על הסביבה
חברת איווקו מייצרת המשאיות מספר אחת המטופלות ברשתות מוסך איווקו ברחבי הארץ, החלה לשווק משאיות עם גז טבעי בטכנולוגיה מתקדמת לחברות פרטיות וציבוריות. המשאיות פחות רועשות ומאפשרות נשיאה של פחות משקל. לפיכך, חברות כמו קוקה קולה ואנטפרייזס הזמינו משאיות אלו בבריטניה למשל כדי להבטיח אורך חיים ופחות פליטות מהאגזוזים. למרות זאת, חידוש זה אינו מפחית מהביצועים של משאיות איווקו והם מתאימים לשימוש בעיר ללא חשש ממפגע סביבתי. לארץ עוד לא הגיעו משאיות מסוג זה אך ישנה בקשה של מוסך איווקו לייבא בקרוב לארץ משאיות כאלו.

מוסך איווקו בארץ
לעומת זאת, קיימת בארץ רשת של מוסך איווקו המספקת שירות למשאיות מסוג זה בכל הדגמים. השירות ניתן על טיפול שוטף, חילוף חלקים וטיפול במערכות כמו: חשמל, אלקטרוניקה, פחחות, צמיגים ועוד. המגיע לאחת מתחנות מוסך איווקו בארץ אצל המוסכים המורשים השונים יקבל יחס אישי, טיפול מהימן ומקצועי ושירות אדיב.



מוסך איוקו סמל"ת
מוסך איווקו סמל"ת שהוא סוכנות מכוניות לים התיכון בעין המפרץ רכש לאחרונה את הזיכיון לייבא משאיות איווקו לארץ. העסקה שעלתה כעשרים מיליון שקלים תעניק לחברה את הזכות לשווק בארץ את המשאיות לצד שיווק משאיות מסוג פיאט ובנוסף שיווק מכוניות פרטיות אחרות.

רכישת שלדות איווקו לשירותי הכבאות
בנוסף, הסמל"ת רכשה 21 שלדות איווקו של 15 טון להסבה עבור כבאיות בעקבות אסון השריפה בכרמל בשנת 2010. מכיוון שבעקבות האסון מצאו ליקויים רבים בפעילות כלי הרכב של שירותי הכבאות שהיו ישנים וללא תקן עדכני, החליטה הממשלה לתת הקצאות לרכישת רכבי כיבוי חדשים מסוג סער, אשד ושלדות של איווקו. לפיכך, ניתן ללמוד שמשאיות איווקו הן אמינות וחזקות וחשוב לתת להן טיפול שוטף במוסכים המורשים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה