מקלחון זכוכית



מדוע מקלחון זכוכית?
כאשר עוברים לדירה חדשה או רוצים לעשות שיפוץ ולשדרג את הבית ניתן לבחור לשדרוג חדר הרחצה מקלחון זכוכית שיסב לו מראה יוקרתי ואיכותי. הזכוכית יכולה להיות אטומה או שקופה, קטומה או אמורפית ולהופיע גם בחלקי הבית האחרים כמו ברהיטים, בחלונות, במזנון ועוד.

מדוע זכוכית?
הזכוכית היא חומר גלם טבעי ואסתטי, עמידה בטמפרטורות גבוהות ונמוכות ומעניקה מראה טבעי, נקי ורענן. מקלחון זכוכית הוא בעל זכוכית בעובי 6-8 מילימטר ולמרות שהיא יכולה להיסדק ואף להישבר כשהיא עשויה מזכוכית איכותית יהיה לה קשה יותר בכך. 



מקלחון זכוכית
לפיכך, מקלחון זכוכית חייב להיות בעל תו תקן ואיכותי מעבר להיותו דקורטיבי ומהודר. במידה ודלת הזכוכית נשברת או ניזוקה היא אינה מתנפצת לרסיסים מכיוון שיש בה דבק פנימי שמייצר שברים פנימיים. יתרון זה יכול למנוע פגיעה באדם המתקלח או הנמצא בחדר הרחצה במידה והדלת נשברת.

יתרונות מקלחון זכוכית
מעבר ליופי של הזכוכית שיכולה להיות מעוצבת עם הדפסות דיגיטליות, חריטה ב- CNC ובצבעים שקופים או אטומים, היא גם אטומה לרעש ומונעת סנוור כך שלא ניתן לראות את המתקלח מבחוץ ולא מסתנוורים מהאור בחדר הרחצה כשמתקלחים. יש לדלתות מסילות עם גומי והן אטומות לנזילות של מים וללכלוך וככל שהזכוכית איכותית יותר כך אין צורך לנקותה ואין אבנית או חלודה שמקשות על הניקוי שלה. לפיכך, יש לקחת מידות מדויקות למקלחון ועדיף להזמין איש מקצוע שיעשה זאת. חברות אמינות המעוניינות לשווק את עצמן ישלחו איש מקצוע שימדוד, יקשיב לצרכים ויכתוב הצעת מחיר בהתאם וזאת ללא עלות וללא התחייבות מצד הלקוח. לפיכך, השקעה במקלחון זכוכית משתלמת ולא תמיד יותר יקרה ממקלחון אחר כיוון שאינה דורשת תחזוקה והחלפת אביזרים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה