מרכזיות חדשות



מרכזיות חדשות לעסק הן מרכזיות אשר מביאות לעסק את השימושים של פעם (בעיקר הפניית שיחות) לצד טכנולוגייה מתקדמת של הקלטת שיחות, יצירת מסד נתונים ויכולות תפעול קלות של המערכת. על מנת להעצים את השירות של העסק ולאפשר לו להשיג יותר מהמרכזיה שברשותו, יש צורך בהתקשרות עם חברה בעלת ניסיון בהקמת מרכזיות חדשות אשר יודעת לא רק להקים תשתית של מרכזיה אלא להתאים אותה כראוי עבור העסק ועבור לקוחותיו.




שימוש בסיסי של המרכזיה
בעבר הלא רחוק המרכזיות ידעו להעביר שיחות ממקום למקום. לאחר מכן המרכזיה הציעה ללקוח להעביר את עצמו לנקודה המתאימה לו לצורך קבלת שירות וזהו למעשה השימוש הבסיסי ביותר של המרכזיה. כאשר העסק מתעניין אודות מרכזיות חדשות הוא צריך לבדוק כי החברה אשר מקימה עבורו את התשתית תוכל לעזור לו לתכנן את חווית הלקוח כך שזו תתאים לו ביותר.

שכלול של המרכזיות
היום כשיש מרכזיות חדשות, יכול כל עסק להקליט שיחות וליצור לעצמו מסד נתונים הקשור בשיחות. העסק יכול לעקוב אחר השיחות השונות במטרה לבחון את השירות הניתן על ידי המחלקות השונות או להקליט במטרה לשמור תיעוד לעת הצורך מול הלקוח. מרכזיות משוכללות ישמרו את השיחות המוקלטות בכרטיס הלקוח. על החברה המתקינה את המרכזיה להציג לעסק מה יוכל להשיג באמצעותה ובהתאם להתקין לו אותה.

הציוד
אחד מהמרכיבים של המרכזיה הוא הציוד שלה וכיוון שכל עסק רוצה להתעסק כמה שפחות מול ציוד ותיקונים לשאול על אחריות החברה לציוד. מרכזיות חדשות יכולות להיות גם על שירותי ענן, אך יש שימוש בסיסי בציוד. על החברה המקימה לתת לעסק שירות שיקל עליו להיות הטוב ביותר ללקוחות שלו ולכן חשוב לברר איזה ציוד מגיע עם המרכזיה ומהי האחריות עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה