טיול בפרינאים לכל המשפחה



טיול בפרינאים הוא טיול קסום העובר על פני כפרים ישנים, נופים עוצרים נשימה וטיול אשר משלב עניין רב למטיילים בו גם מבחינת פעילויות וארקציות. הפרינאים עצמם הם חבל ארץ יפיפה הנמצא בין ספרד לצרפת ונפרס לאורך 450 ק"מ (רוחב כ- 150 ק"מ ברוב המקומות). לאורך הטיול בהרי הפרינאים ניתן לשמוע דוברי ספרדית ודוברי צרפתית, בהתאם לאזור בו מטיילים. ניתן לערוך טיול בפרינאים באופן עצמאי ואלו שמבקרים אותם בפעם הראשונה מומלץ שיבחנו לצאת עם קבוצה מסודרת או לפחות עם מדריך מנוסה.

טיול עצמאי בפרינאים
ישנם מטיילים אשר יודעים מהו סגנון הטיול המועדף עליהם וישמחו לעשות טיול בפרינאים ללא כל הדרכה או הכוונה בדרך. הטיול לפרינאים הוא טיול קסום וניתן לשלב בו טיולים רגלייים לצד נסיעות בג'יפים ועצירה לפעילויות שונות. אם ברצונכם לעבור את הטיול בעצמכם וזו הפעם הראשונה שלכם בפרינאים, מומלץ מאד שתתייעצו עם חברה מנוסה שתעזור לכם בתכנון הטיול וברכישת המפות המתאימות כדי שתהנו ממנו כמה שיותר.




טיול מאורגן בפרינאים
טיול בפרינאים יכול להיות נפלא כשיוצאים אליו יחד עם קבוצה. היתרון של הקבוצה הוא בחברה איתה אתם יוצאים ובמדריך מנוסה אשר גם מסביר על כל אזור של הפרינאים וגם מוביל את המטיילים לנקודות המרשימות והמיוחדות ביותר. לפני שיוצאים לטיול בפרינאים ניתן לבקש לראות את המסלול ואף להייעץ שהוא מתאים לרמת הכושר האישית של היוצאים אליו.

טיול ג'יפים
טיול בפרינאים יכול להיות טיול ג'יפים אשר אותו מדריך נהג מנוסה או מדריך שיודע להוביל אתכם בדיוק למקום הרצוי. הטיול יכול להיות טיול קבוצתי של מספר רכבים או טיול פרטי שלכם עם הנהג. עבור אוהבי טיולי הג'יפים או מי שחושש מטיול רגלי ארוך, תהיה זו אופציה נהדרת לחוות את המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה