מדביר טרמיטים



טרמיטים הם אחד מהמזיקים אשר נמצא בבית, במשרד או במפעלים והם מהווים נזק גדול מאד בסביבה שלהם. הטרמיטים הם מזיקים גדולים בשל קצב ההתרבות שלהם והמושבה שהם יוצרים בבית. הטרמיטים מעכלים עץ והם יכולים להיות ניזונים מכל מה שמורכב בבית מעץ או מעצי הגינה. מכאן שהטרמיטים מסוגלים לפגוע בדלתות, משקופים, ארונות המטבח, פרקטים או תקרות העץ. הנזק שעושים הטרמיטים הוא גדול מאד ועל מנת למגר את הנזק יש להזמין מדביר טרמיטים במהירות האפשרית מרגע שמגלים אותם.

מדביר טרמיטים


המושבות
הטרמיטים חיים בלהקה כשהמלכה היא היחידה שמביאה צאצאים. המלך והמלכה חיים יחדיו ויוצרים הפריה כל מספר ימים. כלומר, כל מספר ימים מטילה המלכה ביצים רבות וכך היא גורמת לעוד ועוד צאצאים שיוצרים נזק בבית. המושבה של הטרמיטים תהיה תמיד במקום נסתר כמו גומחה בקיר, בתוך ארון הבגדים או כל מקום אחר שבו הם ירגיעו בנוח. המטרה של מדביר טרמיטים היא למצוא את המושבה שלהם ולפגוע בה. ללא פגיעה במושבה לא ניתן לחסל את התופעה של הטרמיטים.

זיהוי טרמיטים
רבים רוצים לדעת מתי זה הזמן הנכון להזמין מדביר טרמיטים ואיך ניתן לזהות את הטרמיטים. הטרימיטים הם חרקים קטנים מאד ולעיתים לא ניתן בכלל לזהות אותם אלא את הנזק שלהם. הנזק של הטרמיטים הוא לעץ ולרוב כל מה שרואים זו נסורת בתחתית העץ בלי הסבר מיוחד. במקרה כזה מומלץ להזמין מהר ככל שניתן מדביר טרמיטים על מנת למנוע את המשך הנזק.

הזמנת מדביר טרמיטים
ברגע בו נראה נזק לא מוסבר לעץ בבית מומלץ להזמין מדביר ולא להתעכב כיוון שהטרמיטים נוטים לעשות הרבה נזק ומהר מאד. ההדברה של הטרמיטים תעשה מהיסוד ותמנע מהם להמשיך להתרבות באזור המדובר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה